2006年11月29日 星期三

Cakes 愛不釋手

我真係好鐘意食CAKE, 無論好濃既Cheese Cake / 淡味芝士 Tiramisu / 甜到漏既Chocolate Mousse Cake / Stawberry Cake / 粟子蛋糕 / Manago Cheese / Lemon Cheese / Coffee Cake etc...我都好鐘意.. 我鐘意食cake o既原因其中一樣係好食外, 都有30% 係因為每次見到好靚好精緻o既蛋糕時, 心情真係好開心,,, 成個人都好似輕鬆晒... 完全忘記晒如果食, 會肥幾多, 會好漏,  要減幾耐先減到?  我乜都唔理啦, 只會不顧一切咁食呀食呀!!!!

最近o既我更加瘋狂, 我每次去親食buffet, 都會食左甜品先, 就算唔第一round食甜品, 我第二round都會心思思走去攞,,,, 我都唔理得人地點睇我, 亦都唔理抵唔抵.... 因為我好鐘意好靚好完整既cakes係我面前任我揀,, 個個都好靚, 好似好WELCOME我去揀佢咁.... 個個蛋糕都向我招手 " 揀我啦, 揀我啦..."  嘩, 真係心大心細.... 有o的 CAKES 其實唔係真係咁好食, 但係因為個樣靚, 而我有個癖好, 就係鐘意第一個去切個蛋糕, 第一個親手去將一個完整既蛋糕切開.... 好似個蛋糕係為我而整咁.... HEEEEEE 有少少變態...   所以我見到o的蛋糕even 唔係真係咁好食, 但如果整得靚同埋係未俾人攪過既, 我都會去攞... 攞左返去, 唔食都影下相麻!!  講講下, 我又想去... 好開心已經約左好朋友 Meeko , Shirley佢地黎緊聖誔前去君悅食dessert buffet, 想去呢到好耐,, 成日都聽人講好好味, 但每次都book唔到位, o的人話要食就要一個月前book啦,唔係就無位!  咁矜貴?  好.. 我就要去睇下你個dessert buffet有幾正..

尋日係杜拜呢邊一間西餐廳買左兩件cake返屋企食, 一件係Blueberry Cheese Cake & 一件係Chocolate Mousse Cake, 另外個到仲有賣其他款式既蛋糕, 個o的蛋糕, 好高, at least 4 寸高, 比起普通蛋糕高一倍, 好攪笑,, 但始終都唔敢order, 因為實在無把握可以食得晒... 但我都偷偷影左幾張相返黎俾大家睇...

我同大少尋日一人一件既Blueberry Cheese & Chocolate Mousse Cake


真係唔敢試, 咁大件, 又怕唔好味, 不過我同大少都唔係咁好CREAM & 椰絲! 所以都無諗過買


睇下呢個蛋糕幾巨型!




3 則留言:

  1. 喂...真係好似好好味咁喎!雖然大個o左d,但試下都冇妨啦,尤其個black forest真係好吸引我呀,夠哂多cream呢!好想食呀!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2006年12月2日 上午10:10

    Meeko. 你有冇聽書架, 我都話我同大少都唔好CREAM & 椰絲, 我地又點會買返去試呢?  同你去食Dessert Buffet真係好, 你幫我食晒d cream就得啦..

    回覆刪除