2006年11月27日 星期一

踏入秋冬soon!


冬天都未到, 但係我既皮膚已經通知我 "唔掂啦,, 好鬼乾呀!!"  雖然我係一個專業既美容師 (如果依照文憑   o黎講) 但平時一向似住自己皮膚底質唔錯, 所以懶得就懶, 都唔會特別勤力做facial, 真係得閒到死.. 或者啱啱買左新產品o既頭幾日先會好積極去做..

但黎到杜拜呢邊, 真係發覺有少少唔對路?!

首先, 唔知係我個人生活習慣俾之前日夜癲倒既生活攪到苛爾蒙分泌失調, 引致塊面(額頭位)開始生暗粒, 定係自己既皮膚真係因為過左廿五歲而開始退化?? 

第二: 過到o黎除左額頭位開始有暗粒外, 唔知係水土不服定點, 連下巴位都生好多暗粒(下巴位生粒粒代表腸胃有問題!)

第三: 我懷疑帶過o黎個枝洗面奶洗得唔夠乾淨, 所以攪到我o的皮膚越黎越差

第四: 我見枝洗面奶唔好用, 就求其再去買枝Netrogena Deep Cleasing 返o黎用,, 但唔知係咪乾淨得濟, 洗晒我o的油, 攪到塊面依家好似好''鞋''好乾咁, 又痕痕地, 似敏感!!!!

好煩惱, 係呢邊, 我o的護膚架餐又唔足夠, 都唔知可以點做?! 好彩, 上個星期聽收音機咁啱講開秋冬護理 - 自制mask, 用簡單o既材料, 可以係屋企自己做mask... 其實我諗好多人都聽過呢o的方法, anyway, 我都照POST出o黎同大家分享下, 我o黎緊都會試下WORK 唔WORK, 試完再同大家分享!  希望幫到你地啦...

美白滋潤面膜

功效:

令到皮膚光彩重現, 中和油脂分泌.

峰蜜可以滋潤皮膚, 蛋白可以收細毛孔及去污垢, 麥皮可以促進去死皮.

材料 :

峰蜜, 蛋白, 麥片(未煮) 1茶匙

份量其實depends on 你塊面有幾大, 每種面膜最主要溝埋後係成糊狀, 敷到上面, 唔好太水就ok

時間: 20mins, 洗掉即可

********************************************************************************************

深層清潔面膜

功效:

去除暗啞皮膚, 令皮膚回復光澤

材料:

蛋白, 粗SALT(一茶匙)

蛋白可以去面上污垢, 粗鹽可去死皮

做法:

蛋白放入碗內打至起泡, 加入粗鹽, 用指尖將mixer輕輕係面上打圈, 即可. 但建議一星期兩至三次, 不可連續幾日做

**********************************************************************************************

漂斑美白面膜

功效:

淡化色斑

材料:

杏仁粉5茶匙配幼鹽1茶匙

杏仁有美白淡斑作用, 鹽有去死皮作用

時間 : 敷20mins即可

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

暫時講住咁多先, 有興趣既朋友可以再同我一齊研究下.... 另外提醒大家一樣野, 我知道有o的人係對蛋白敏感, 所以我建議容易敏感o既朋友, 可以先試下敷係自己隻手or頸到睇下反應先, 唔好攪到塊面出左事先識驚... 以上既面膜療法如果大家有任何意見或有更好既方法可以提供, 不妨留言.... THANK YOU!


1 則留言:

  1. 原來你係美容c黎既, 我同你一樣, 唔知係唔係因為過左25歲
    塊面出左好多油脂粒既野, 分享比你睇下
    唔知你有d咩心得呢?
    http://hk.myblog.yahoo.com/BoBoShow-AngryLife/article?mid=9563

    回覆刪除