2008年12月28日 星期日

招呼唔到

第一次, 我新屋既新一次就奉獻左俾"我們這一家"上黎作客打便爐!



阿茄係JEAN PUAL CHOCO買既馬卡龍, 超正啊! 一分錢一分貨, 唔係太太太太甜, 多種口味選擇, 好好味!


第一次呼招佢地上黎打便爐, 當然一早要準備好食物啦!



上, 下 : 兩款唔同品種既肥牛, 好正!




小肥羊羊肉卷, 有吉之島真係好方便, 乜都有!


 


阿G 至愛既鮮腐竹& 豆腐, 反而無人吼既金菇菜



阿茄至愛新鮮花甲, 好正啊!



我至愛既生蠔... 好抵食!! 吉之島貨仔, 25蚊咋~



水餃&魚皮餃,, 太多太多食唔晒!



各式丸類, 應有盡有.....



未開始打便爐已經俾人清左一半既炸魚皮, 肥死人既山根... 正!


我明明食前同自己講左唔好食咁飽, 點知到最後都係飽到反肚,, why why why??????


屋企地方淺窄又無乜特別野俾大家玩, 唯有出我最耍家既技能 --- 油甲油!  幫各位擦靚靚甲油, 擦完我自己都好滿意, 希望你地都會鐘意啦!


沒有留言:

張貼留言