2008年12月22日 星期一

齊來Zambra

帶病+ m-ing既我雖然好攰, 但仍然不甘寂寞, 趁烏G仲放緊大假,  一早相約一定要齊齊去嘆個high tea, 遲d等阿茄返埋黎, 我地仲要拖喼去工展會掃貨呢!!!!


今日陽光好好, 但氣溫卻十分寒冷,, 死蠢既我又係唔適當既天氣著唔適當既衫...


臨出門口見氣溫唔係真係好低, 好怕又會焗到成身汗, 所以唔著咁多衫, 費事又熱病.  點知一出街就知死!!  等車期間不斷自責點解我咁屎蠢架... 明知凍都唔著羽絨,, 有冇攪錯, x$%@!.....



烏G帶左我去佢地之前勁讚既Zambra啊, 原來就係呢到,, 以前係灣仔返工都有留意過呢間cafe, 但一直無試過,, 原來走左寶都唔知呢! 


下午時段人流唔多, 地方寛敞, 有sofa位... 仲有二樓添, 夠晒隱蔽!!! (可惜今日二樓有成班"麻甩仔"(鬼老版)係二樓大聲講大聲笑, 所以我地揀返係留下坐)



去到呢d地方當然要嘆返杯即磨咖啡,, 好味!! 我飲左兩杯添啊...


而阿G就飲英國茶掛?! (其實我唔係太知佢飲乜?)



返左黎之後都好耐無食過早餐... 每次一起身都已經係午餐/茶餐時間,, 呢到有好多唔同既lunch set/tea set/salad/sandwich任君選擇, 價錢合理!


我order左碟mussel & tomato sauce spaghetti


阿G order既係Caesar Salad w/ bow ties


兩碟都唔錯呢!



呢到當然唔可以錯過Tan Tan極力推介既banoffee pie, 原來底層係濃濃既拖肥+香蕉, 仲有好香口既批底, 真係超好味啊!!!! (但亦係超肥囉~)



最後仲有一個scone, 但呢個就真係麻麻地...又或者可能我地都太飽太飽, 無興趣食佢啊!


阿GGGGGGG,, 盡在不言中!  (多得你個暖包, 我夜晚先捱到咁耐啊, I love u!!!)


1 則留言: