2008年12月27日 星期六

聖誕happy day!

25號當日係呢年聖誕節最開心既一日!!!!!!


一早相約最熟既朋友一齊開party, 主要係大食會, 唱K加麻雀耍樂, 哈~



朋友特地為我地怖置屋企, 增添不少聖誕氣氛啊! (欣, 其實你怖置得好靚呢)


人數唔係太多, 而且女多男少, 所以都唔敢預備太多食物..



頂級牛柳係特地托人訂返黎, 超美味... 五成熟, 好正!!!! (睇返D相都流晒口水)



我負責操刀既焗豬扒飯!!!! 朋友既焗爐唔夠大, 所以將d料不斷向上堆高, 感覺好大好豐富啊!! 多謝大家俾面係咁讚好味,,, 感恩感恩~



個個都大讚既蜜椒雞翼, 正!  香港既雞翼真係好好肉地...


 


女人永遠都唔怕多食既"菜類", 第一碟係皇帝菜, 七蚊一大扎, 激抵食!!!!!!!! (太鐘意香港既街市)


食完飯, 大家不斷係咁影相, 超開心, 笑到肚痛....



我地幾個女人係到即場發揮自己既表演慾... 連拍喜, 怒, 哀, 樂相,  哈哈! (個個都話我好好戲,, 我其實應該去參加無線訓練班...嘥晒!)



最後我仲整左兩款甜品, 一款係吉士橽, 個個都好鐘意呢...



其實當日都係為另一位朋友預先慶生日,, 我為佢做既黑芝麻Mousse Cake



Jackie, Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!


黎緊除夕又有一個party,, 期待中.....


沒有留言:

張貼留言