2008年12月31日 星期三

新年快樂...明年見!

話咁快08年又過去... 時間快得嚇人!!!  07年既12月31號我仍然清楚記得當時自己做緊乜, 轉眼又到09年..


細個時從來唔覺得時間過得快, 反而想自己快d大個快d大個...


但近呢幾年開始, 真係會驚嘆點解時間會過得咁鬼快?!


尤其自己係生於一月頭, 隨住新一年既來臨, 自己亦真真正正咁老一年 (我係特別羨慕十二月出生既人, 明明到左新既一年, 但仍然可以拖到最後先面對自己真係老了)



2008年我係過得開心的!


開心最大原因係終於可以脫離其他人, 擁有自己既家!   家真係好緊要, 係每個人既避風塘, 如果無一個溫暖舒適既家, 做人都幾慘... 雖然我係所謂既"祖屋"已經住左二十七年有多, 但對我黎講一d 都無唔捨得, 相反腦海中對以前既回憶反而變得好模糊, 可能真係太不堪回首.... anyway, 已經過去!


另一件開心既事係我的的確確覺得自己係某一方面既思想真係成熟左!  有一d好奇怪既思維慢慢地扭正返, 真係令我鬆一口氣...  除左身邊既人感到舒服左, 我自己係最受惠既一個, 感恩!


其餘開心既事係感謝主當我唔係香港既時候幫我看顧住父母, 令我唔洗擔心佢地,  十分十分感恩!!!!!!



尋日同daddy討論某小事, 佢話我對佢說話既態度好差... 講唔夠兩句就會大聲 + 不耐煩!!!  一直同daddy既關係都好似朋友咁, 有時說話可能真係過左火位自己唔知, sorry!  我會檢討下..


頭先聽返王菲既歌'紅豆', 有一句歌詞如下


有時候 有時候 我會相信一切有盡頭 相聚離開 都有時候 沒有什麼會永垂不巧 


其實每個人都會知道身邊既親人有一日一定會離開自己, 亦都不斷提醒自己要珍惜身邊人... 但每每去到某個位又會為左啖氣而將呢d 事忘記得一乾二淨!


身邊既家人, 愛人, 朋友等每日大家生活正常, 好似無乜特別!  但其實每個人都總有盡頭, 而且大家都唔會知道幾時係盡頭?!  當你知道身邊人既盡頭係某月某日, 你仲會唔會為左小事同佢地嗌交或者花時間嬲佢?


我就係一個咁無用既人..................   明明提住自己, 但卻做唔到!


09年唯一既希望就係想自己唔再係得把口, 而係身體力行地珍惜身邊人~


祝大家新年快樂, 身體健康!!!


36 則留言:

  1. Happy New Year! Wish you have a happy, healthy & wealthy 2009!

    回覆刪除
  2. 靚: 你講既野, 我同樣有發生啊........
    其實呢........我真係一個 seafood 人 =.=  知易行難, 希望我真係可以改到啦................不過, 我太懶了, 噢!!!!!!!
    祝你09年愈來愈開心啦  所有事都順順利利, 快快樂樂 ~
    我們這一家繼續相親相愛

    回覆刪除
  3. HAPPY NEW YEAR,,你最期待的1月1日就快黎啦

    回覆刪除
  4. Happy New Year!!!

    回覆刪除
  5. 新年快樂~~!人見人愛~

    回覆刪除
  6. 新一年祝你開開心心,身體健康

    回覆刪除
  7. HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  8. 呵呵~~~就快就2009年喇...又見面喇...

    回覆刪除
  9. 阿妹妹 新年進步!
    對呀, 我地真係知易行難.
    聖經都係咁講:  心裡知道咩該做, 做出來卻往往係另一套.
    所以常親近神吧. 由佢引領, 提點, 反省. 一步一步來.
    新年進步!!!  平安喜樂!

    回覆刪除
  10. 新年快樂呀!!
    我有時同媽咪都會咁....真係要提醒自己要珍惜

    回覆刪除
  11. 我都覺得今年過得好快,特別係見阿仔由一舊飯咁到依家識自己扶住野行。本來十二月頭有機會去杜拜探你,可惜阿仔個暫住証未辦好,去唔成。希望下次有機會再去啦。
    新年快樂啊!

    回覆刪除
  12. haha~我都係一月頭出世, 同你的想法一模一樣, 新開始就要面對老左呢個事實! 我的知音~~

    回覆刪除

  13. happy new year
    2009年開開心心,身體健康

    回覆刪除
  14. 遲來既Happy New Year

    回覆刪除
  15. 新年快樂!
                     

    回覆刪除
  16. *♡Amami✿幸子♡*2009年1月1日 凌晨12:11

    Happy New Year!

    回覆刪除
  17. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年1月1日 凌晨2:03

    衷心希望你新年快樂..... 身體健康..... 你要做既, 我有信心你會做到, 你要相信自己...!!! 加油...

    回覆刪除
  18.              

    回覆刪除
  19. 新年快樂!! 祝大家開開心心, 身體健康!!

    回覆刪除
  20. Happy New Year 2009~~~cheers!!!

    回覆刪除
  21. 妳呢篇野好啱聽, tks! 互勉之!

    回覆刪除
  22. 大過女啦!!好好為未來打算下....加油呀!!!
    預祝你生日快樂先....有時間出來食餐飯......

    回覆刪除
  23. hihi Diana, 原來與你同月生日。 在此祝你生日快樂, 身體健康, 主愛日深。  ^^
    Happy 2009 too ^^

    回覆刪除