2008年12月21日 星期日

強差人意

呢兩日無啦啦又熱返, 但之前病緊既我好怕自己又病發, 所以照樣著住件羽絨出街, 攪到我熱到標晒汗, 又熱又凍, 唔知想點, 最後又乃野.... 今次應該係焗傷風啊!?!  


今日又開始有鼻涕, 喉嚨又痕又乾... 好唔舒服!


前兩日就係著住件羽絨同朋友去尖沙咀食晚飯, 六點時坐地鐵, 間直係攞你命三千....  係金鐘轉車, 等左四班車先上到不特止, 仲要肩並肩, 腳貼腳, 差在未攬埋一齊!  真係超恐怖, 以後放工時間我死都唔會再坐地鐵過海~


當晚去尖咀新港中心食鼎太豐, 四個字 : 強差人意~


同台灣既鼎太豐完全係一天一地啊... 又貴又唔好食, 好過份!


冷盤:






連最出名既小籠包都係無驚喜,, 好一般!



又無炒A菜



台灣鼎太豐既牛肉麵係最令我懷念的, 但香港呢碗................ 



最不知所謂既糯米燒賣.. 淡而無味!



千層糕.. 不吃也罷!


其實我好少咁踩一間餐廳, 但呢間真係唔掂當(可能因為價錢一D都唔平), 或者如果我未試過台灣既鼎太豐, 我係會覺得香港呢間還過得去... 但依家, NOWAY!



臨近聖誕既尖沙咀係一個好恐怖既地方, 周圍都係人, 仲要係周圍都係停留影相既人.  當然, 影相無罪, 俾我都會... 但的確令人寸步難行, 就好似大塞車咁, 每次只可以行小步小步, 唔可能暢通無阻...


眼見一對對情侶係到影相, 男既幫女既影, 女既又會笑得好甜咁擺Pose,, 睇到我實在有點又妒忌又羨慕啊!!!!


難得衝鋒陷陣咁去到尖沙咀, 雖然無緣成為相機中既女主角, 但我仍然成功迫入人群中欣賞一下聖誕燈飾...  影一幅相作紀念! 哼~


沒有留言:

張貼留言