2009年1月29日 星期四

迪蠟尼

過年前, 帶左我表弟表妹去迪蠟尼玩...


一直都好想入去影相, 原本生日時想同大少去, 可惜一病就病左成個禮拜... 未去大少都已經返左杜拜!  難得表弟表妹考完試早放學, 可以一齊入去玩...yeah~


多謝靚女Candy帶我地"幾仔乸"入去,, 哈哈


入到去啱啱花車巡遊, 好彩趕得切~



每次見到反斗奇兵既卡通人物特別鐘意...



我同大少講, 我見到d人跳parade好開心, 我都好想應徵做呢d... 哈! 因為平時你唔會對住咁多人又笑又跳, 但係迪士尼做就可以...好似好好玩咁!!


 


迪迪尼入面充滿新年節日氣息, 仲有好多精品賣


另外睇中左呢條圍裙,, 好想買!! 但諗諗下都係算啦... 經濟唔好,, 慳d洗~


 


巴斯光年個game仍然係最受歡迎!!!



表弟妹都開始長大,, 依家帶佢地出街都好啱玩...  係我悶既時候多得佢地倍我咋~



每次見到小朋友攞住氫氣球總會覺得佢地d父母好嘥錢..... 但其實咁可愛既氫氣球, 對於我黎講都好吸引...何況係小朋友!



見到呢d咁可愛既擺設/糖果盒真係好想買.... 但我好勁,, 忍忍忍忍忍...一樣都無買!






今次去迪迪尼我同兩個細路都好勁, 無買到野, 大家都係花左八十大元食野only, 連水都係飲佢既水機...哈!!!!!!  雖然慳...但玩得好開心 ~


沒有留言:

張貼留言