2009年2月2日 星期一

林村許願樹

呢排好懶啊!!! 成日都唔願寫blog...點解我會學左烏G架?? 尋日的起個心肝想寫先知Yblog 又 under construction... 唔得, 我要勤力dd..唔可以咁懶!


大年初二我地班馬騮跟堂家姐&姐夫車去到山長又水遠既林村湊湊熱鬧, 咁大個女第一次去...好凍啊!!!!!




每樣野對我黎講都好新奇,, 好少去呢d地方, 空氣好好!!!



見到好多人好勤力咁寫d野落呢張野到, 然後掛上架,, 感覺好得意!



呢棵就係新既"許願樹"(膠製品), 又矮又細,,, 好難令人擲得投入 (不過仍然好多人擲,, 哈!)



好後悔無親眼見過真許願樹既氣勢, 睇電視見好似又大棵, 掛滿橙?!





好耐無食過糖蔥餅,, 好好味!!


 



呢棵樹有d危危乎!!



呢棵好似就係傳說真既許願樹, 依家要用好多野撐住, 一睇就感覺到佢身經百戰!




行左一個鐘就走人... 好凍好凍, 最後又中招病左! (依家好返晒啦~)


如果唔係堂姐夫車我地去, 我地(我&表弟妹)呢D港島人真係唔知幾時先會去機會見識下林村既風貌!  唔該晒家姐&家夫~


沒有留言:

張貼留言