2009年2月3日 星期二

woow...椰汁斑蘭卷

有個傻人通知我今日係立春, 佢話今日先係新一年既開始, 所以提醒我今日一起身就要對住塊鏡笑, 仲要保持全日心情開朗, 切勿動怒喎~


哈.... 我當然會keep住自己心情開朗啦, 因為我又係半夜焗起我d包包!!!!!!!!  


好成功啊,,, 好好味... 你話我點可以唔開心先得!


 <-- 入爐前


今次又係跟阿堅既書其中一款 --- 椰汁斑蘭卷


之前用斑蘭葉做過戚風效果唔理想,, 對於班蘭, 有點朿手無策既感覺... 好彩今次一切都尚算順利 (只係忘記左落鹽,, 哈!)  再加埋朋友特別係星加坡買俾我既坤記咖吔醬..呢次個包包真係無敵啊!!! (自己都覺得無得頂~)



半夜一點幾全屋都洋溢著麵包香,, 自己都覺得有d對唔住隔離屋,, 哈哈!!!!


今次個包包唔記得加鹽, 所以發酵程序好似特別快(但大家唔好學我, 因為無加鹽既包好容易過度發酵), 而且好巨型,, 個爐緊緊夠放咋...



噢, 好可愛既椰汁斑蘭卷,, 好香椰汁味, 食落超軟熟, 配埋甜甜既咖吔真係無得頂!!!!


除左要感激仙姐(獨角仙)既書,  亦都對自己既搓包技術多左一份信心...yeah!!!


每次做到成功既包包都好想送俾朋友,, 但包包有限, 朋友眾多,真係好難送晒俾每一位.... 如果屋企有個大爐就好啦!


今次既幸運兒會有專人通知你黎領包....


1 則留言: