2009年2月18日 星期三

大少の生日蛋糕

15 Feb 係大少既生日, 相比之下... 我實在無特別點同佢慶祝, 希望送俾佢份禮物佢會啱用!


當日只係簡簡單單做左一款佢好鐘意食既"日式芝士棉花蛋糕"作為生日蛋糕... 晚上則到Shangri-La食Buffet (無錯, 又食buffet..但試完Atlantis個buffet後, 其他buffet已經唔再令我地興奮!), 就係咁好平淡咁過左一晚~



當日一起身我就重覆又重覆不停同佢講"生日快樂.. 生日快樂...生日快樂"...(好白痴!)


或者男人同女人相比, 男人真係無女人咁多要求, 即使只得一個生日蛋糕, 一餐晚飯, 甚至一句真心既"生日快樂", 佢地都覺得好OK!   雖然話男女大不同,, 但男人呢種不拘小節, 容易滿足既態度, 做女人既我...係咪都應該學下呢?! 



我實在無本事做出一個好靚好靚好花巧既蛋糕, 但願心意搭夠, 希望大少會感受得到!!



雖然遲左POST...但都再一次補祝佢身體健康, 事事順利, 一切安好! I Love you~


*********************************************************************


提外話:
經過幾日不斷既buffet攻勢, 大少係食完呢晚Buffet後又疴又嘔...真陰功!! 所以呢兩日佢都係食粥 & 早訓... 我仍然未去買餸煮飯, 日日玩pet pet,, 連麵包都無麵粉做... 噢!   下次都係唔好'chur'得咁行~


沒有留言:

張貼留言