2009年1月14日 星期三

大家好!!!!!

大家好.. 好耐無見啊!!!!!!   (精神的語氣~)


估唔到一直係杜拜都身體健康既我, 係踏入09年生日後就病足七病, 好恐怖...


多謝DADDY連日來既照顧, 買粥, 煮粥, 洗碗, 洗衫,, 乜都幫我做晒, 我真係成隻大食懶咁縮係屋企, 又無出街... 天寒地凍, 唔洗返工返學, 縮係屋企真係好正,, 哈!


係到要好認真同大家講一句... 大家要小心身體,, 病真係好辛苦,, 唔係講笑!


尋日開始動身,, 焗爐買左後只係做過一次鬆餅, 都未露出我既真功夫 (哈, 懶勁咁!)
最後尋日成功焗出09年第一盤包包...



跟MC做既湯種紫菜肉鬆包



大家見唔見到d包包起晒絲?! 我唔知係麵粉靚既問題, 定係焗爐既問題, 發酵發得超靚... (我用焗爐發酵的)


肉鬆包DADDY食過話幾好味.. 但就向我投訴點解唔做蛋糕佢食, 佢仲畫埋公仔俾我睇佢想食乜, 其實係MUFFIN, 佢d 畫功好屎,, heeee



今日堂家姐過黎叫我教佢做包包, 所以又出左我09年第二盤麵包 --- 菠蘿包是也!!!!



菠蘿包用北海道吐司食譜做包底, 所以比起甜麵團淡味d, 但包質超級軟熟!!  朋友夜晚黎我屋企"聯誼", 個個食完都話正啊!


最攪笑係daddy食完菠蘿包又重覆問我 : 點解唔做蛋糕(佢指既muffin)俾我食? 你其實係咪唔識做啊?


睇黎我黎緊都快d做muffin佢食, 唔係有排俾佢'哦'!!!


沒有留言:

張貼留言