2009年7月14日 星期二

第九週

今個星期踏入第九週, 每日既日子總覺得過得好慢好慢, 好似身邊朋友既bb都己經有五六個月, 我仍然仲係三個月未夠, 好心急啊!


我同老公都一樣, 成日都好想時間快d過, 好想阿b快d可以出世....  平時睇既十個月, 唔覺得係一個長既時期, 但原來當自己有左後, 十個月真係有如等幾年咁耐咁! 哈... 個種感覺真係好奇怪


踏入第九週前兩日己經開始少左唔舒服, 唔通我既害喜現象開始消失?  最近都多左聽人地話其實有害喜現像係好事, 證明bb陀得好, 發育得好... 仲話有報導話嘔得多對bb將來腦部發展都會好d.  聽到呢d說話, 辛苦既時候都會有少少安慰,, 哈!


雖然陀bb真係唔係一件容易既事, 無論心理同身理上都好攰好大壓力, 不過仍然都係個句, 只要bb健康, 我辛苦d都可以, 最緊要係無事, 可以健康地出世就ok!


最近就煩緊究竟去政府生定去私家生, 可能我揀既養和實在太貴, 如果住半私家房連醫生收既費用, 大約都要九萬蚊, 聽到呢個數真係好唔捨得俾啊, 生個仔要唔見十萬蚊, 雖然錢唔係真係大問題, 但都唔想咁嘥法!  加上黎緊又要養b, 又要買/租樓, 又要結婚,  一下子老公都會洗好多錢, 雖然佢話無問題, 叫我唔洗擔心, 但我都會心痛囉~


黎緊月尾媽咪會黎hk倍我, 好耐無同媽咪一齊生活, 希望大家都會夾得黎, 唔好成日再好似以前咁嗌交, 會好好相處...


沒有留言:

張貼留言