2009年8月5日 星期三

喜訊

係時候要同大家宣怖我收埋左好耐既一件喜訊 (正式黎講係兩件,, 嘻!!)


今日八月五日係我肚入面既小魔怪終於三個月大啦!!!


雖然我唔係一個迷信既人, 係幾個禮拜大既時候已經通知左好多親朋戚友, 不過基於之前實在太攰太辛苦(嘔死左), 我實在無咁多精力去寫blog, 甚至對住部電腦太耐...  所以一直都無同大家交待我既去向, 對於關心我既朋友, 實在唔好意思~


今日同家人去照超聲波, 小魔怪大個左好多, 頭型, 身型, 手仔腳仔既線條越黎越清晰, 我覺得今日先真正感覺得到佢係我身體係存在緊...哈!  而且佢百厭非常, 手仔腳仔不停又錫又上下伸展, 睇到我同媽咪都好開心, 好得意!!!


最近食慾依然唔算好好, 但總算無嘔,, 已經好好多... 希望黎緊小魔怪都會健健康康生長, 而我唔好再唔舒服就ok,, 一切交托俾神啦!


寫到呢到先,, 遲d有精神再同大家分享!


沒有留言:

張貼留言