2009年8月11日 星期二

7-11小丸子系列

好想問大家一個問題!


請問有冇人有儲 7-11小丸子系列啊??


我仲欠野口同學 &  山田同學啊!!! (紅圈個兩隻啊~)


如果有儲開或有多既朋友, 可唔可以同我交換啊?


我手頭上依家有以下幾個多左可以換:


小丸子/ 豬太郎 / 小渚 / 永沢 / 丸尾


如有興趣既朋友, 麻煩留個言啊!


唔該晒~


********************************************************************


我不嬲都鐘意儲呢d 細細隻公仔, 尤其係小丸子卡通人物係我至愛...有少少遺憾係無爺爺呢個角色..唉!


當我開始儲既時候, 我老豆串我一句.......


都就黎做人媽咪, 仲鐘意儲埋呢d公仔, 第時俾你個仔笑你啊!!!


無奈左兩秒, 諗左一諗, 係喎.. 第時個仔/女同我一樣沈迷呢d咪屎火~


不過最後個總結都係算啦, 一齊儲咪仲開心, 邊個話做左人阿媽就要放棄自己既喜好喎!!!  有返d童真將來先唔會同個小朋友有代溝啊... 哼~


小魔怪,, 你大個左唔好將我既心頭好亂掉亂飛就得啦, 多謝合作!!


17 則留言:

  1. 一路都有睇下你個blog 睇到你有左bb =) 我祝你一路都咁幸福啊
    [版主回覆08/12/2009 01:42:00]多謝你既祝福...
    我都祝你幸福快樂!

    回覆刪除
  2. 我都祝你快D儲齊個小丸子系列啦!

    回覆刪除
  3. 烏盈琳 xyz 康士傑 xyz資訊工坊 舒維龍 xyz軟體王 益佩樺 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 郝潔容 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 袁穎瑤 xyz 鞏佳怡 xyz 秦士弘 xyz 曲如婷 XYZ 易辰睿

    回覆刪除
  4. 上次上你屋企見佢地排排座, 仲以為你已經儲齊哂添~

    回覆刪除
  5. 我都儲緊呀..不過得兩隻(小丸子&丸尾)...哈
    其實我只想要多個花輪而已
    超得意!!!

    回覆刪除
  6. 恭喜晒妳呀
    大肚媽媽要早d訓嫁咁樣對妳同bb都好嫁
     

    回覆刪除
  7. 恭喜妳
    有左小魔怪
    之前見妳post張超聲波
    13週既魔怪仔發育得好好啊
    加油
    依年識得好多人都有左bb
    話過妳知
    生過b可以唔洗瘦身
    最緊要記得多d走動
    唔好成日坐
    加油
     

    回覆刪除

  8. 可以既話
    試下食d葉酸呀
    對胎兒發育好好
    特別係神經系統
    最好就問問妳既醫生啦

    回覆刪除
  9. 小丸子都係我GE最愛~你有無買佢D野??EG.黑板??

    回覆刪除
  10. 我同事好似有多隻女仔個隻喎, 等我幫你問吓佢, 係咪可以同你交換

    回覆刪除

  11. 香港真好多得意野

    回覆刪除
  12. 同個仔女一齊儲仲開心啦 仲唔會有代溝添呀

    回覆刪除
  13. 鈄冠杰 xyz 童雯興 xyz資訊工坊 江佩珊 xyz軟體王 貝進松 xyz軟體補給站 單舜財 xyz軟體之家 柴柏發 xyz軟體 柯筱涵 xyz遊戲 羊貴花 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 饒睿麟 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 戈韻婷 xyz 官威紫 xyz 越惠如 XYZ ,

    回覆刪除
  14. 曾明雲 xyz 蔡映琬 xyz資訊工坊 梁政仁 xyz軟體王 桓紹鈺 xyz軟體補給站 宇惠貴 xyz軟體之家 連玉光 xyz軟體 艾肇倫 xyz遊戲 桑凱星 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 裴寶韋 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 充季俐 xyz 寇欣慈 xyz 龔堅修 XYZ ,

    回覆刪除
  15. 睇左你個blog 一段時間都無留言添 =)
    我有多隻山田同學呀, 咁岩我想要永沢又或者丸尾同學, 我可以同你交換呀, 唔知你而家有未呢? 你留言覆我丫...thank you thank your
    嘻嘻

    回覆刪除
  16. 我男朋友換晒比我喇

    回覆刪除