2009年8月31日 星期一

第十六週

話咁快就到第十六週...


依家既我狀態唔錯呢, 同未有bb之前無乜大分別, 只係仍然唔可以食太飽, 唔可以行太耐, 腰骨有少少赤痛, 同埋唔可以乜都放入口食!  不過已經好感恩,, 可能比起好多人已經陀得舒服好多....  (托賴托賴)


十六週既小魔怪, 唔知係到做緊乜?  我同大少都好心急想小魔怪快d出世同我地見面啊!! (當然係係足月既情況下啦~)


日子過得好快, 眨下眼大少今日又走左lu, 前後返左四日, 不停忙於攪埋結婚既事,


不過話忙話忙, 但實際又唔係真係太多野攪,  只係我地兩個好怕攪呢D野姐, 所以覺得好麻煩.... (係到要多謝身邊既朋友, 你地既資料幫左我好大忙..)


仲有不足一個月"大日子"就來臨, 除左地方係confrimed, 其他乜都未攪好, 睇怕我呢個禮拜都要加快腳步, 唔好再懶懶行


聽日俾資料朋友幫忙印帖; 後日約左試妝, 順道睇埋衫; 星期五睇花球; 仲有場地怖置未confirm搵邊間 (有冇好介紹?)


希望一切順利啦..........................................................................


 


沒有留言:

張貼留言