2009年8月18日 星期二

無能為力

今日心情好差, 自腸胃炎後, 好返一日又勁嘔, 嘔到個喉嚨同心口俾胃酸'那'到好痛, 完全訓唔到, 食唔到, 身體虛弱加上可能用力過度(嘔), 攪到下體有少少流啡血現象... 不過今日睇左醫生, 醫生話問題不大, 唔好太操勞就OK...


但我心情唔好唔係因為以上既事... 而係我一直好疼愛既表弟妹越大越反叛, 今日為左爭玩電腦而嗌交..


雖然兩姊弟嗌交係好正常既事... 但令我最唔開心係我一心想大家平息呢件事, 做中間人既我, 對事唔對人... 卻得到表妹一句又一句傷害我既說話.  可能真係好似佢話齋, 大家立場唔同, 你唔會明!  


由細到大我都好錫佢地, 尤其近幾年佢地家庭發生問題, 我更加會多關心小朋友.. 而佢地兩個一直都好聽我話, 會好尊重我.. 我仲以為, 我既愛真係可以感染佢地..


但到左今日, 我深深體會到平時姑姐向我申訴個女點激氣, 講野有幾hurt 佢... 


原來當你關心一個人, 佢唔識得接受之餘, 仲要覺得你唔啱, 真係會令人好傷心


雖然我唔係俾自己親生女激, 但我都已經感受到個種難受... 何況如果係自己最愛既女/仔咁樣同我講野?!


以前我同daddy嗌交, 我講野都係好mean, daddy以前講過一句, 如果第時你d仔女咁樣同你講野, 你就知道會有咩感受?!


到左依家, 我已經感受到.........真係好難受好難受!


對住佢地, 唔想放棄, 但好似無能為力,, 可以點做? 細路仔真係好難教........唉


祈禱... 唯一可以做既就係祈禱!


沒有留言:

張貼留言