2010年2月7日 星期日

39週7日

仲有三日就到左預產期, 上星期三去檢查, 小魔怪重左好多, 依家大約有3.5kg (7磅幾)... 醫生話佢依家係good size baby, 不過如果過左預產期再唔出世, 就怕再重d我會好難自己生!


近呢幾日開始明顯感覺到個肚墜落左, 個胃無咁頂! (但胃口唔算好好)


而且同書所講既好吻合, 分泌多左, 腰骨痛, 多左假宮縮, 尿頻等...


但係, 生得既特徵就仲未出現


依家我每次去廁所都會留意有冇出血/穿羊水


唔知真係到左呢一刻, 我會點?


好緊張定好興奮呢???


近呢個星期我不斷訓, 個人唔知點解好攰, 咩都唔想做, 連我最鐘意出去週圍食都唔想去, 可能個肚真係好重, 而且行耐少少都覺得好吃力, 寧願留係屋企!


之前出街出得多, 日日都四圍走, 依家行唔郁, 成日留守屋企發毛, 個人有d '呆呆地', 覺得超級悶啊!!!  所以, 聽日我想再出動一次, 好想臨生前去JW再high 返個tea, 咁就算係完滿啦, 哈!


之前我同過小魔怪講, 你唔好咁快出黎, 媽咪有好多地方想去食好野仲未去, 你等我食埋先好出世啊!


唔通佢真係咁聽話, 諗住完成晒我既心願先出世?!


沒有留言:

張貼留言