2010年2月1日 星期一

三十八週


仲有九日就到預產期... 依家暫時無乜動靜, 醫生話小魔怪個頭未入子宮頸, 未有跡象生得.


依家每日既感覺仍然.............. 一舊雲咁, 無乜特別, 不過都有少少又驚又喜!


驚既係 --- 驚自己無奶俾bb食; 又驚自己高估左自己, 到時湊唔掂唔知會點?!!  最令我唔捨得既係, 要放棄原有既自由自在生活, 好怕自己適應唔到!


不過呢d都無得驚, 都係講下姐, 我乜都交晒俾神, 每日都祈禱, 我信神會保守一切順利平安!


喜既係 --- 等左十個月, 真係等到頸都長. 大少每日都問小b, 你幾時出黎啊??? 真係好想親自抱住佢, 錫佢, 見下佢個樣. 因為睇4D相都睇得唔太清, 只係覺得佢個鼻超大!


最近既我除左返團契/崇拜/上初信班外, 其餘時間就係周街行, 每日至少行兩三個鐘, 趁未生去行多D街, 食多d 好野, 務求當做運動 & 同老公拍下拖, 享受埋最後呢段二人世界.


自懷孕四個月後到九個月, 其實我既生理變化不大 (感恩...)  不過臨生呢幾星期, 生活習慣變左少少, 好多時朝早七八點起身去完廁所就訓唔返. 跟住會起身食個早餐, 睇下電視, 十二點又會眼訓, 再去午睡; 直到下午兩三點先再起身食tea. 而且偶然會有少少腳腫, 但又唔算好腫, 第二日又會消返!  朋友話佢家姐既經驗係三腫三消就會生得, 但我都腫左幾次, 不過每次都唔太明顯(除左第一次真係發現腫左既時候明顯地變左隻豬蹄), 跟住又無... 我諗呢個說法又係因人而異.


不過朋友又教我臨生前要坐多d'矮凳仔', 佢話好多人效法過都話會易生好多. 選擇自然分娩既我, 當然會跟住試, 免得到時後悔啦!


最近好多親戚朋友都會打電話問我 : 點啊? 生左未?? 有動靜想生未啊? 緊唔緊張啊??


我都好施施然答: 無動靜啊! 可能今晚啦.... 唔緊張, 到時先算啦!


哈, 我都唔知自己呢份"大無畏精神" 係值得嘉許定係我太過淡定?!  我都唔知, 不過諗起將來有左小朋友, 應該大把野煩, 所以呢刻我盡量乜都唔想煩, 唔想諗, 煮到埋黎先食啦!


最近收到有d都係就生得既準媽媽留言, 大家都係到準備等生, 感覺好得意, 求主保守各位準媽媽都能夠順順利利, 平平安安咁生個健康BB啦... 阿們!


沒有留言:

張貼留言