2010年12月7日 星期二

9m4w@JW

上星期日大少要返工啊!!!! 一聽到weekend都要返工, 真係好灰~


大少知我好失落, 即時提出左一個建議 : 不如順便去JW high tea 囉!


就係咁, 我就自己帶住承熹去JW同大少會合



我地到先, 承熹一去到就周圍望, 好開心!


無幾耐, 大少出現啦!!! 大家留意下承熹個樣.... 開始興奮



咦, Daddy, 真係你啊! 乜咁啱既~ (設計對白)


去JW食tea已經係無數次, 都無乜好介紹, 今次第一次同承熹去, 真係眨下眼...哈!


記得承熹出世前正正兩日, 我都係去左呢到食tea, 我同肚裡面既承熹講: 阿仔, 你俾媽咪食埋個tea先好出世啊!!!!


果真, 承熹好合作!!!



我至愛既食物



承熹突然又好似大個仔左, 著左呢條褲好似高左咁!



同呢隻小鬼去食tea, 當然係麻煩啲架啦... 無可能再好安落咁慢慢嘆, 又要睇住唔好俾佢扯到啲野, 又要安撫佢唔好扭計攪攪陣, 所以每次出去都要執晒啲發寶入背囊!



但呢隻仔都算係咁啦.. 只係八卦左啲, 不停周圍望, 撩隔離左右, 只要唔大吵大鬧, 我已經好感恩!



開心連環圖




承熹臨尾唔知做乜無啦啦好high咁不停又笑又拍手, 之後有外國人行過時, 佢又識同人拜拜, 咁細個見到靚女就識撩人, 莫非真係異性相吸?!


 


 


聖誕節的確係一個令人開心既大日子, 但自從承熹出世後, 我覺得今年既聖誕節比以往過得更開心, 真係好想帶承熹去勻其他商場影相! (雖然佢成日都周圍望, 好難捕捉)



個傻豬竟然怕聖誕樹, 行近少少佢就攬到我好實, 唔敢哄埋去



玩左成大半日無訓晏覺, 成個眼訓樣走晒出黎!



無笑容既承熹, 個樣好cool啊!








有兩張全家福承熹仲要打住呵欠影, 好好笑!


5 則留言:

  1. 承熹著件裇衫仔+孖襟, 好靚仔呀~
    [版主回覆12/13/2010 23:26:00]BB衫真係好得意, 我成日忍唔住買買買~

    回覆刪除
  2. 這個商場是在那兒呢 ?
     
    [版主回覆12/13/2010 23:26:00]金鐘Pacific Place

    回覆刪除
  3. 承熹响段片度好似玩十五/二十咁, 好攪笑~
    [版主回覆12/13/2010 23:26:00]佢好自得其樂!

    回覆刪除
  4. 好叻叻....一路拍手一路笑, 好得意...
    家希又好似承熹咁, 成日啜手指公
    [版主回覆12/13/2010 23:27:00]我都唔知點同佢戒? 用過手指水, 但佢竟然唔怕苦~

    回覆刪除
  5. HEHEHEHEH...見到爸爸咁開心嘅﹗好SWEET呀﹗
    [版主回覆12/13/2010 23:27:00]係啊, 佢見到老豆會好開心, 但開心一下又會唔理佢繼續痴我,, hahahaa

    回覆刪除