2010年12月16日 星期四

10mths@Disneyland

星期一同家人帶埋承熹一齊去入迪迪尼


未出發前都有少少懊腦, 因為入親迪迪尼至少都大半日, 點都一定橫誇一餐奶 + 一餐粥, 想偷懶攞少一樣都唔得


今次大少無去, 所以負責孭承熹物品既責任好自然就落去我到.  平時一餐奶/一餐粥咁孭出街, 我都已經覺得有啲重, 更何況今次要孭兩餐?!


但是, 雖然話咁細個BB都唔會記得自己去過邊, 唔洗帶佢地去, 無咁麻煩! 但我個人認為, 如果個達地方係安全的話, 就算辛苦啲, 我都想帶埋承熹去.  因為每當我見到靚既地方, 我都希望可以一家人齊齊整整咁影張相, 又或者係我開心既時候, 我都會希望佢地會係我身邊, 同我一齊分享!


同埋我諗將來承熹見到自己啲相都會好開心, 佢應該都會感受到父母好愛佢, 咁辛苦都肯帶住佢去, 哈哈哈!



傻豬笑起上黎個樣真係好甜..哈!



初初都有笑容, 但坐左成個鐘頭車, 承熹都開始攰了!



仲有少少笑容



開始嬲爆爆咁, 無晒笑容



仲要放蚊添, 好唔俾面姐..



承熹, 你下次再去迪士尼應該識行啦!



傻仔...



仲乜咁興奮?



原來係見到Donald & Daisy, 換聖誕裝好靚



承熹對佢地好好奇? (只限遠望, 一行近啲就驚)



好可愛喔!



我地當日大約三點先入去, 入到去三點半做巡遊, 四點有米奇米妮影相, 我好想同承熹同米奇米妮影, 所以我三點三開始排隊影相, 一邊排一邊睇巡遊.


承熹就同公公坐埋一邊玩相機?!



排左個幾鐘終於可以同米奇米妮影啦, 但承熹一見到佢地就好驚, 係咁伏係我膊頭, 米奇同佢揮手, 佢想喊咁滯!


阿仔阿仔, 媽咪為左你先排咁耐隊, 你點都要忍埋落去, 唔好喊啊!!!!!!!


講真, 俾著以前既我, 一定唔會排, 係諗都唔會諗.. 但為左同承熹有個回憶, 我忍......


雖然承熹無望鏡頭, 個樣又驚驚地, 都已經好感恩~



今年既怖置靚過上年



排完隊影相後就要餵奶, 跟住換片, 攪攪下都大約五點!



好肚餓, 要去醫肚



超好味既米奇窩夫, 真係好好味 (可能因為肚餓)



超眼訓樣又走出黎啦!


同承熹去就無可能再去玩, 只係四圍行下, 頂多shopping一陣



好想同承熹影晒迪迪尼既頭飾, 但承熹未帶, 一見到就喊定, 佢好似好驚



夜睇大約七點有飄雪, 承熹覺得好得意, 周圍望... 哈!


睇完飄雪無睇放煙花就走人, 費事同人迫! 


呢日真係攰到爆, 好似擔左成日泥咁, 因為承熹好驚迪迪尼既公仔, 加上成日都無訓過, 好扭抱... 抱到我手都斷!!!!!!!!


但好感恩, 可以好平安咁帶住承熹去玩一日, 已經好感謝神!


13 則留言:

  1. 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室

    回覆刪除
  2. 你好勁.....帶佢去又要拎咁多野....
    唔知點解d bb 通常見到呢d 大公仔都會驚架呢....
    [版主回覆12/18/2010 01:06:00]帶得咁細個BB出街就預左辛苦啲, 帶少樣都唔得..搏唔過!
    係啦, 我聽返人講, 原來好多小朋友都驚, 有啲兩三歲都仲驚緊

    回覆刪除
  3. 你好利害的
    我都沒大帶囝囝去咁遠, 我想出年一月才和我囝囝去 oceanpark
     
    [版主回覆12/18/2010 01:06:00]嘩, Ocean Park仲大挑戰, 因為我覺得佢地好多斜路..

    回覆刪除
  4. BB大咗唔係好肯出街nap~
    [版主回覆12/18/2010 01:06:00]係啊, 但其實佢好攰, 好眼訓, 但又八卦唔肯訓

    回覆刪除
  5. 每次帶BB出街都好似出境旅行一樣......辛苦晒!
    [版主回覆12/18/2010 01:06:00]真的... 但值得既!

    回覆刪除
  6. Diana ~~
    承熹真係好好好好好勁 cute 啊 哈哈
    每次睇佢D相都好開心
    將來佢大個睇返呢D相 ... 笑既又好 喊既又好 都係好好記錄
    佢一定可以感受到 一出世全世界都好錫佢呢 ^_^
    [版主回覆12/19/2010 01:25:00]影子,
    哈哈... 多謝你咁鐘意承熹
    希望佢將來都會用愛去對每一個人

    回覆刪除
  7. 承熹愈來愈似爸爸啊~~但依然SUPER CUTE!!!
    第時承熹睇返D相一定會好開心既
    [版主回覆12/19/2010 01:25:00]爸爸聽到會好開心

    回覆刪除
  8. 其實, 只要係安全, 天氣又好,呢類既地方真係好值得同bb去。
    即使係我而家望返自己細細個去特別地方影既相, 都覺得好珍貴~~
    公公望落真係好後生~!!!係唔係時時做facial?
    承熹真係好得意呀!!見佢喊個樣,真係好攪笑~~~好明顯唔想戴個頭飾~
    (你對耳環都好得意呢~~)
    [版主回覆12/19/2010 01:25:00]你都講得啱, 今日所做既都會係將來既回憶, 所以幾辛苦都值得去!
    哈, 俾我Daddy知道你咁讚佢, 佢實開心屎...hahhahahaaa
    承熹對於所有迪士尼既產品都好驚, 我買左副米奇眼鏡俾佢帶, 到依家咁多日, 佢都唔肯帶..仲係好驚!

    回覆刪除
  9. 承熹公公好YOUNG呀!!
    承熹驚驚都係正常GA ,,我D表妹表弟細個都好驚GA!
    [版主回覆12/20/2010 12:39:00]我同我老豆出街, 成日俾人話係兩公婆!
    唔知去到幾大先唔會驚呢?

    回覆刪除
  10. 你個仔越黎越似你呀~~~
    所以,我見到媽媽們帶住好細的小朋友周圍去,我真係好佩服,因為的確唔係一件易事,同埋,原來有左小朋友的女人真係會變,我意思是指性格,真係完完全全付出俾小朋友,母愛好偉大呀﹗
    [版主回覆12/20/2010 12:39:00]有啲人話似我老公, 有啲又話似我, 哈..
    其實... 做左人阿媽, 我都真真正正發覺, 母親係超偉大的! 我唔係講我自己好偉大, 係所有母親都好偉大....
    真係將自己所有既時間俾晒佢咁濟, 就算攰到撐唔到, 為左自己仔女都會撐到底, 呢樣先攞命!

    回覆刪除
  11. 我暫時都未試過一個人帶阿囡出街﹗一個人又攞唔到BB車...所有野都要揹上身...應該有一定的難度﹗
    [版主回覆12/20/2010 12:41:00]我平時一個人帶住承熹, 我會用孭帶, 因為攞住架車上落的士好唔方便... 但我尋日都挑戰左自己, 一個人帶佢出街, 再帶車仔, 孭一個背囊, 再攞一盒糕蛋去參加Xmas party!
    勁攰!

    回覆刪除
  12. 迪迪尼真係好靚...我都打算等bb識行時至帶佢去..不過我聽好多朋友都話, bb 好驚個d公仔...哈哈~ 可能佢見到佢地既樣同我地唔同, 個樣咁鬼大...

    回覆刪除
  13. 好鍾意你話....去到邊都帶住個仔,
     因為我都鍾意咁.... 辛苦得黎都係值得

    回覆刪除