2010年12月31日 星期五

Happy New Year!

Happy New Year!!!!!!!!


今年同往年一樣, 係唔會出去同人迫... 其實諗諗下好似讀書時期有出去同同學去倒數外, 之後都無再咁做過, 因為我份人實在太怕人多擠迫, 哈!


自從同大少去左杜拜後, 每年除夕都係二選一


一係就留係杜拜同大少過


一係就留係香港同朋友過


好似無試過一齊過!!!


今年係我一直渴望已久既時刻, 就係同大少搬返香港長住, 同渡每一個節日, 最完美係可以同埋老豆&好朋友一齊過, 唔洗再飛黎飛去!


眨下眼又一年, 大少返左黎香港足足一年 (上年就係1月1號返香港), 時間過得好快, 呢一年有承熹既出生, 生活模式同態度都完全唔同晒.. 可以話係有驚又有喜!!! 哈~ 


所以, 真係好感恩!!!! 雖然平淡, 但好滿足, 好快樂~


今日係2010年最後一日, 我一早同好友們約左去飲茶, 飲完就..........開枱!  打到七點散場, 各自回巢倍家人或另一伴, 呢個安排係最完美, 有得同朋友聯誼, 但又唔會冷落家人


夜晚我負責2010最後的晚餐:



有芥茉子蜜糖烤雞, 參照大少奶第三本書整架! 連最奄尖聲悶既老豆都話隻雞烤得好嫩, 好好食!



另外有藍貝



大量雜菜



仲有五成熟牛排, 好好味!!!!


雖然無出去慶祝, 亦無出去食大餐, 但我覺得可以好無憂無慮咁同家人一齊係屋企食餐飯, 已經係一件好值得感恩既事!  希望來年大家都健健康康, 快快樂樂



攝於24/12


我地一家係26-29 突發安排去左台灣一轉, 遲啲再補返啲相!


9 則留言:

  1. 新 年 快 樂 ! Happy New Year !

    回覆刪除
  2. There must be some good gene in your family that you and your sister are both a good cook !

    回覆刪除
  3. Happy New Year!
    d 餸好靚...:)

    回覆刪除
  4. 嘩~~~佢好精靈呀...

    回覆刪除
  5. 承熹隻腳丫子肥do do的, 好可愛呀, 真想啜/咬一啖

    回覆刪除
  6. 你煮野食好叻呀.....Happy new year to you and your family...wishes you all the best in 2010!!!!

    回覆刪除