2011年2月1日 星期二

PHYSIOGEL x Oilatum 與眾同樂!得獎名單

大家好!!!!!


準備好晒啲野過年未???


今日要出個post就係公怖返之前大家參加左 既得獎名單~


好簡單, 為公平起見, 我就選擇左最先答而又答啱個位七朋友領獎


但有關方面需要得獎者既
1)Yahoo 用戶名稱、2) 電郵地址


所以麻煩以下得獎者可以係明天 2 Feb 2010下午兩點前提交以上資料, 否則我就會取消閣下既名額, 讓俾下一位架啦~~


而得獎通知電郵將在農曆年假後發出,請耐心等候!!!

 

1) Brenda

2) 傑斯仔媽咪
3) 伍家大小姐
4) momo
5) muffins
6) 力高 = 蛋糕
7) My Lovely Baby

 

因為有兩位朋友無覆到我, 所以我順序揀選返兩位後補, 麻煩兩位今天內盡快回覆, 謝謝!  否則我就會揀之前已經留左email俾我既人直接交俾有關部門做野啦!

 



 

 

至於未有勝出的讀者朋友和喜歡PHYSIOGEL™ & Oilatum™ 產品的朋友們,有好消息啊!大家可以到<www.zpeshop.com.hk/dx>下載PHYSIOGEL™ & Oilatum™ 的產品現金券,或以優惠價直接於網上訂購。

 

多謝晒閣位留言及支持.. 希望大家都鐘意我今次既介紹啦!

 

預祝大家恭喜發財, 身體健康~

 

1 則留言: