2011年2月17日 星期四

承熹生日大晒晒晒晒冷!

呢排我條懶筋又出返黎...


雖然我唔洗返工, 但每當大少放假既日子, 我就當係自己都有假放, 所以每當假期完畢前夕或過後, 我都有少少失落, 一諗起要返工, 就好moody! 哈~


過年時, 大少由年三十放到年初六, 呢一個禮拜不停周圍去拜年, 又有朋友黎我地屋企玩, 真係玩創晒個心! (我講我自己)


年初四


我班由細玩到大既好朋友黎我屋企拜年+同承熹攪個生日會!



新年拜年點少得麻雀耍樂! 承熹掛住玩籌碼, 原本唔鐘意帶帽既佢, 都玩到忘晒型俾我帶上頂生日帽! 但影完呢張相後就即刻自己除左頂帽~



多謝契媽, 各位叔叔姨姨 & 哥哥姐姐嘗面黎同承熹提早賀生日~



契媽買的生日蛋糕, 好靚啊!!!!!



承熹人生第一個生日蛋糕, 仲有寫@兔年初四, 好有記念價值, 哈~


依家啲小朋友真幸福, 雖然我無同承熹攪大型生日會, 但我覺得佢都好幸福, 有咁多人錫佢, 又有禮物收... 將來佢睇返自己細個啲相, 一定會甜在心頭! (仔啊仔, 媽媽都係小學先有生日會咋... 仲要相片唔多, 你要好好珍惜自己所擁有的, 常常感恩)



俾佢自己親手切蛋糕! 佢當然唔夠力切, 影左張相就當係啦..哈~ (切完即刻入房訓, 因為好夜了!)


不過食完呢日餐飯後, 半夜我同大少都又疴又嘔, 攪到我地打後幾日都無晒力, 日日都食白粥米粉...


生日正日 (2月10)


腸胃其實未完全好返, 但我唔想再食白粥, 又好想出去抖抖新鮮空氣, 所以未好返晒都要出街~ (我呢個媽咪好百厭, 仲偷偷去Yo Mama到買左杯朱古力Yogurt食, 哈)



想再試下同佢帶生日帽影張相, 點知一帶就喊!



一除底頂帽就開心晒~



承熹依家行得好快, 仲識得踎低執野, hold住玩, 後面睇真係好似幾歲大既o靚仔!



夜晚去附近日本餐廳食飯...



食完行一陣商場... 估下有咩令承熹睇得咁入神?!



嘩... 究竟有咩咁特別?!



咪就係升降機囉, 不停上上落落, 佢好似發現新大陸, 好興奮!



依家放係自己行, 真係越叫越走... 不過到我真係話: 承熹, 媽咪走啦, 88!! 佢都知機, 識得返轉頭跟返我地尾..  但唔知幾時佢會真係天不怕地不怕話知你!?


 


餓底成員賀承熹 (2月12日)




承熹一見到陌生人第一個反應係呆左, 跟住叫佢同人恭喜發財, 佢係例必唔做!  不過當人地一攞封利是出黎, 佢就會第一時間伸手去攞, 哈!



多謝Vanlily姨姨做既麵包超人蛋糕, 好可愛啊!! 而且味道真係一級棒呢~



承熹人生第二個生日蛋糕...



個傻豬好想伸手去掂



一定要捉實佢, 否則個蛋糕肯定變'屎餅'!



最後俾佢既神速手掂到少少Cream, 唔知點解佢知係食得, 即時放隻手入口, 正呀正呀咁既樣~


 


好多謝各位朋友既利是, 禮物, 祝福 & 時間黎同承熹賀生日, 令我地一家都過得好開心啊! Thank  you all of uuuuuuuuuu


 


8 則留言:



  1. Dickies UM2875 $200 換購
     

     
     免運費 送貨上門
     
     點擊以下網址瀏覽更多貨品
     
    http://kimplus.shopping.idealsky.hk/
     
      KPLUS@LIVE.HK  
    11 SFDSDF

    回覆刪除
  2. Belated happy birthday and wish you "fai go cheung dai"! Hope Cole can meet you in May!

    回覆刪除
  3. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2011年2月18日 晚上9:50

    妳個仔仔真係又得意又攪笑又靚仔~@@ 好喜歡他~

    回覆刪除
  4. 個包超蛋糕好靚呀, 承熹真幸福 ~~~

    回覆刪除
  5. 個麵包超人蛋糕好靚呀﹗你有冇分喲比佢食?1歲可唔可以食蛋糕?﹗

    回覆刪除
  6. wah wah ...真係好好味咁喎d cake...
    咁好番d 味啊你? 小心身體, 呢排d 病菌真係勁

    回覆刪除
  7. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2011年3月23日 晚上8:24

    你個仔仔好可愛呀!
    承熹... 好乖啊!
     

    回覆刪除