2011年2月2日 星期三

恭喜發財!!!!!!

恭喜發財!


祝大家係新一年身體健康, 心想事成, 事事順境, 出入平安, 兔年大豐收!!!!!


我希望新一年自己既靈命會更長進, 更成熟; 家人或朋友都有機會信主啦... 感恩~


首先, 等承熹同大家拜個年先!!!!!!



條link好似有啲問題, 如果想睇麻煩click入youtube, 唔該晒~


http://www.youtube.com/watch?v=AoorkHtBjnA


承熹臨訓前錄的, 所以著得求其左啲, 大家唔好介意!


今日大少放假, 下午帶埋承熹行花市, 第一次同承熹行花市, 原本大少話唔好帶佢去, 話會好麻煩! 但做媽媽既我, 真係寧願辛苦啲都好想係開心既時刻可以同承熹一齊分享(雖然佢唔知道做乜?), 但我相信BB始終都係會鐘意痴父母, 難得大少放假, 依家又有車, 點都會帶埋阿仔一齊出動, 呼吸下新鮮空氣!



今日天氣好好, 暖返好多, 同承熹仔一齊去食晏再行花市!!!!



Lunch@TinHuo 同老豆情深對望



扮乖仔樣



Yeah... 開始行花市!!!! 



我最鐘意呢個iphone豆豆咕筍.. 盛惠$38



好得意



今年最創新既風氣公仔, 我覺得係呢杯國茶




我的戰利品... 支持下啲學生哥



另外買左幾隻Q版財神俾奶奶



走既時候再去埋Mimosa買拿破崙夜晚食, 完滿結束!!!


 


14 則留言:

  1. 等我又去Mimosa買拿破崙返屋企試0下先~

    回覆刪除
  2. Diana,恭喜發財!!!祝你新一年合家平安!!!!
    今年的花市賣的東西都很可愛呀!!!我都好想有機會行下~~

    回覆刪除
  3. 恭喜發財!!! 祝你一家身體健康!

    回覆刪除
  4. 背著承熹一定好辛苦...........但每個媽咪都唔會唔帶佢去囉 ! 祝一家身體健康...........承熹快高長大..........

    回覆刪除
  5. happy chinese new year!
    買左好多野喎....:) 啊仔有冇行行下訓著左

    回覆刪除
  6. 新年快樂
    祝你一家身體健康,阿囝快高長大

    回覆刪除
  7. happy cny ~~ 睇到D相都感受到D氣氛, 正....
    不過揹住BB行真係好攰播, 勁...

    回覆刪除
  8. 恭喜發財!利是逗來!

    回覆刪除
  9. 謝謝分享這些令人懷念的照片。 希望明年可以逛逛吧。 祝兔年快樂, 福杯滿溢, bb 快高長大!

    回覆刪除
  10. 新年快樂呀~
    祝你心想事成, 祝你囝囝快高長大!
    你個背帶好似好好用喎, 請問你咩牌子&喺邊買架?

    回覆刪除
  11. Happy New year, 身體健康

    回覆刪除
  12. 恭喜發財!! bb大個仔左好多, 祝佢快高長大!!

    回覆刪除