2011年3月29日 星期二

一歲家庭照

呢輯相想post左兩次, 點知兩次都係打完突然襟錯制無晒啲野...


攪到我無晒心機再打! 激屎~


呢輯相係承熹踏正一歲大時影的. 之前係團購網站買左呢個$2XX package, 就係為左留黎一歲大時去影, 一歲大既承熹識行識走識撩人玩, 同以前影既真係有好大分別!


唔講咁多, 睇相.. (我怕打完幾百字後又無晒! 哈~)



特登買左件'My First Birthday' 既衫俾承熹影一歲生日相, 第一年乜都懶係特別啲麻!



好感恩, 承熹當日好似襟著左個笑制咁, 心情靚爆, 攝影師(楊生)個助手求其引下佢, 佢就笑到卡卡聲!



承熹, 媽咪永遠都咁愛你!



好多謝楊生幫我到捕捉到咁多開心笑笑相, 因為平時多數係大少幫我同承熹影, 承熹好少有同爸爸一齊笑得咁開心既相, 今次影左好多.. 好有紀念價值!




眨下眼就一歲... 時間真係過得好快!



見到承熹笑得咁開心, 我每次睇親都好Sweet



楊生仲好識攞角度, 將我個巨籮同肥腿CUT晒, 哈哈哈!



原本無諗過同承熹影露點相, 因為佢個樣實在太老積, 無乜bb feel... 但楊生提醒一句, 依家唔影, 以後更加唔洗旨意影喎!



最後我都聽佢建意同承熹脫一脫...


效果又唔錯喎, 都仲有少少bb feel喎!



最難得係承熹識行識走都仲肯俾我任舞, 要佢訓低扮bb, 佢都肯, 哈!!!



楊生叫個助手吹下承熹塊面, 就捕捉到呢個樣, 好似好冧咁!



最後一個Batman造型, 原本好型, 但點解攞住個橙架!!!???



開始攰啦... 影左成個幾鐘, 都算係咁!



呢張笑得好似大少... 好可愛! (但老豆唔可愛)


http://www.babyhousestudio.com/


第一次幫襯呢間Studio, 感覺唔錯呢, 最好既係佢地唔會好hardsell要你買晒啲相, 又唔會有大相薄或呢樣個樣水晶磨砂加厚反UV等乜乜物物相架既package迫你揀, 真係名碼實價, 鐘意先揀!


18 則留言:

  1. 我都諗住等我個仔識爬嗰陣就帶佢去影相

    回覆刪除
  2. oooooo...........so cute wor......!!!

    回覆刪除
  3. a sweet and lovely family!!!!!!!! 

    回覆刪除
  4. 我想問下,咁最後你埋單幾錢,有幾多張相,係唔係比隻碟你架?我都想同個囡影呢
    [版主回覆04/01/2011 13:12:00]佢每張好似係$46張, 包埋執相, 有softcopy

    回覆刪除
  5. 好好肉呀, 好肥美呀! 呢d係媽咪既功勞呀!

    回覆刪除
  6. 好可愛呀....好似d bb poster咁呀...
    good good

    回覆刪除
  7. 呢輯相真係影得好靚啊!

    回覆刪除
  8. 好可愛, 好廣告BB look啊..

    回覆刪除
  9. wow, he is already 1 ! Time really flies !

    回覆刪除
  10. 你同啊仔合照o個張好似你啊...:)
    我覺得呢張好攪笑

    [版主回覆04/05/2011 03:02:00](Empty)

    回覆刪除
  11. 好得意呀..我鐘意訓係度果張..haha...睇依個blog真係睇住佢大呀..haha~
    [版主回覆04/11/2011 00:39:00]係啊, 大得好快!

    回覆刪除
  12. 超可愛! 佢個笑得咁甜的樣子真係勁似你!
     
    [版主回覆04/11/2011 00:39:00]好多人都話似我老公...其實我都覺得佢似我多啲, 哈!
     

    回覆刪除
  13. 睇住你地呢輯家庭照....好開心...影得好好呀!!! 承熹成輯相笑得好自然好靚仔呀....

    回覆刪除
  14. 承熹真係好可愛

    回覆刪除
  15. 話咁快就已經唔係bb. 真係光陰似箭.  張張都好靚好哥愛. 好冧0個張好正!  一家人真係好溫馨. 

    回覆刪除