2013年9月16日 星期一

自製證件相

又到妹妹開始要報幼兒園既非常時期




加上妹妹係龍年出世, 唔洗多講, 大家都知咩事




不過唔知係咪始終係第二個, 有左經驗加懶左




我個心態又唔係太緊張妹妹無書讀




今次抱住平常心諗: 無N班收佢咪唔讀N囉, 上多兩日playgroup都一樣, 反正有哥哥做人版, 應該問題不大.....................掛?!




眼見同年出世既家長通宵達旦捱眼訓去排幼稚園入學申請表




老實講, 我真係無咁偉大, 亦都好鄙視呢啲學校




我唔明點解佢地要公怖只得幾多份申請表?  係都要攪到啲家長發晒矛咁先開心




點解佢地唔由得家長上網自己download application form, 用上網方式交表咪仲方便快捷, 又環保, 又慳時間 (佢地收信, 拆信, Filing等.. 呢啲時間都唔少啦)




如果真係爆晒人數, 咪以先到先得形式去安排面試囉 (即先成功入表就有得in先), 夠數咪停, 打後啲人咪唔好安排面試囉, 橫掂電腦收申請表, 無需要既資料delete佢咪一了百了!




至少咁樣唔會製造恐慌, 家長唔洗發晒矛, 對大家好~






唉, 發完up瘋 (以上純粹個人諗法, 可能現實中真係行唔通, 一定要家長訓街先Work, 我唔知啦~)






Anyway, 雖然我話唔會去撲學位, 不過我仍然會嘗試屋企附近個幾間(唔洗訓街個啲) , 其中一間當然包括承熹讀緊呢間, 始終我都希望兩兄妹可以讀同一間學校麻.... 至於結果係點, 就要學懂交托, 等神去安排!











交入學表需要一張sharp醒既學生相當然唔少得

 


多謝烏吱媽教路, 可以自己係屋企自拍證件相, 影完揀好心水靚相後, 用一個software一click, 就可以做到一張4R分割左八張證件相既效果出黎, 然後攞去曬相店到曬, 平靚正!!!!











我就揀左兩張相, 一張含蓄啲, 一張活潑啲, 你地鐘意邊張多啲?


 





 









前前後後影左二三十張, 得2張可以做證件相, 其餘就傻下傻下咁, 得啖笑, 哈!!




大家有興趣可以去以下網址試下自己做




http://www.openplatform.com.hk/chinese/photodiy.htm




(不過呢個網站好似用手機開唔到, 要用電腦先得)


1 則留言:

  1. 我都好鄙視要家長排通宵的學校.....
    選張活潑啲可愛D嘅相.......

    回覆刪除