2013年9月10日 星期二

大家好.....

人大左就害怕改變, 無論對事或對人都一樣

寫左快七年既YBlog要結束, 原本都抱住let it go既態度, 但又有少少不捨

自從生左小朋友後, 已經無以前咁有精力去粉飾自己既Blog...

最多都係分享下小朋友既成長或一啲媽媽分享



你問我捨唔捨得失去之前個六年來寫過既內容, 我當然十分之唔捨得

但要我為搬家而煩惱或費神, 我又覺得好似無咁既必要

所以好矛盾...


畢竟我唔係咩人氣blogger, 去或留都唔會影響別人

所以, 將來就算繼續寫, 都係寫俾自己睇, 留個紀念...



當然, 如果仍然有舊Bloggers有興趣探訪, 我都十分歡迎, 開心!


唔知出完個版面會係點呢?  好陌生, 就等同我換左部新電腦, 好多function都好陌生... 

慢慢摸索中......


2 則留言:

  1. 同意呀
    人大左真係唔想有咩改變

    回覆刪除
  2. 原來你都轉左黎呢度...
    我都係, MY blog : http://mbkahei.blogspot.hk

    回覆刪除