2009年4月22日 星期三

養尊處優福岡trip - Day 3 (p.m.)

Day 3 (p.m.) - 由九重夢大橋 --->  くじゅう花公園 ---> 黑川溫泉


由九重夢大橋去くじゅう花公園只需開大約半小時車程已經可以到達.  可能因為當日落雨, 加上四月頭未係時候睇花, 所以成個花園只有幾個遊客, 有少少孤寂既感覺!





大家見唔見到d雨落得幾咁密, 其實呢一日去邊都唔方便, 雖然知落雨睇花應該都幾無癮, 但總算完成一個自己想去既地方, 睇下有咩睇都好!

















好鐘意呢張相, 個focus 正正落於謝左個朵花到, 感覺好outstanding...但有少少孤單既感覺!





雖然都有少少花海睇, 但相比北海道個d, 真係差好遠... 可能未係時候掛?! (搵唔搵到我啊?)








花園內極力推介既香腸'屎'餅!





好好味!!


行完公園, 由於天雨路滑, 提早往黑川入住當晚酒店!


黑川區有十幾間溫泉酒店, 大部份都集中埋一齊.  而黑川亦有一間黑川溫泉觀光協同組合(<--click呢到), 呢個辦事處主要係收集晒所有黑川溫泉區旅館既資料, 訂房事宜都可以係呢到幫遊客攪埋, 十分方便! 


如果遇到任何問題, 都可以以email詢問佢地既職員, 佢地有人識講英文的, 而且回覆清晰快捷, 唔怕雞同鴨講!


當日係星期六特別難訂房(又加上我好遲先book), 最後好彩得黑川協會既職員幫我訂先順便搵到心水酒店咋 --- いやしの里 樹やしき





山みず木係我地入住四間溫泉酒店內第二間最靚,, 而且規模都好大, 好別樹一格啊!
一去到先會邀請我地去飲杯熱茶攤抖下, 然後先慢慢check in





呢間酒店規模好大, 主要分開兩part, 由房行去lobby or 某d 溫泉需要行一小段路先會到,, 雖然有少少麻煩, 但佢地途中既擺設都好靚, 可以順便影下相!








見到酒店內既小路有D野生菇菇, 好得意!





房間尚算大,  而且都幾靚! 我今次住多幾間溫泉酒店先知道大部份既溫泉酒店房係無得沖涼, 得一間好細既洗手間, 而手面盤則放係房入面.  沖涼就要出浸溫泉既地方先有附設. 





每間酒店都有提供和服&外套, 就算出街好多人都會咁著住, 其實都幾方便, 而且仲好有地道感覺, 我鐘意!






當日晚餐安排係房間享用, 有太多食物, 當中覺得最好味就係九州幾出名既"馬肉刺身". 初初覺得好似好生, 應該麻麻地.. 但食落卻出奇好味! 我同大少都覺得值得一試啊~





食完飯休息一陣就去浸溫泉, 其中一個溫泉就係係我地間房隔離, 超方便!  而且呢間好似無限時間, 只係每晚九點半至十點係男女換湯時間所以唔用得, 其餘時間就幾夜浸都OK~





除左男女湯外, 仲有家庭風侶 - 所謂家庭風侶係一間溫泉房, 係俾住客私人享用, 唔洗下下分開浸!  呢種家庭風侶有d係入住時要預約時間, 有d酒店則係先到先得既方式就可以使用! (免費的)


因為私人享用, 所以我就帶埋相機影左幾幅相做紀念... 浸完溫泉暖立立, 返入房即刻五秒入睡~


沒有留言:

張貼留言