2011年4月18日 星期一

十四個月大生活點滴

十四個月大既承熹, 基本上作息時間同之前無乜分別, 都係八點起身, 中午十二點會訓到一兩點, 夜晚大約九點半訓


飲食方面食多左好多好多野, 基本上大人食乜, 唔太喊, 唔太油既都會俾佢食, 不過大部份都係正氣既野... 承熹係一個為食BB, 見親我地食野都一定會走埋黎又想食埋一份, 仲要食得好快, 好大啖.. 希望再大大下都keep住呢個飲食習慣, 唔好偏食啦~


思想同行為方面, 一日千里!!!!!! 依家學野超快, 無論動作或語言, 都係你做一兩次, 佢就會學識, 模仿力好強.  而且佢開始有思想, 見到某啲野佢知道下一步係乜, 佢會配合你..


例如: 工人開水俾佢沖涼, 如果我仲係廳上緊網, 佢會行黎我面前不停講BB話, 意思話我知要沖涼啦, 媽咪, 你快啲入黎啦 (因為由細到大都係我同佢沖, 佢只會搵我)


又例如: 見到你沖好奶 (轉緊枝奶時), 佢會自動自覺先入書房等你(因為要攞紗巾), 然後再入睡房飲奶.. 每次佢都會行先過你, 如果你唔入去, 佢會係房伸個頭出黎望下點解仲未有人入黎, 好好笑!


佢呢排個性格變得好開朗, 去親邊到佢都會撩人笑, 同人揮手say hi/ bye bye/ 飛吻, 見到差唔多大既小朋友會主動走去同人握握手, 同人笑, 好熱情! 同之前相差好遠.. 之前佢見到陌生人會怕醜, 有少少呆滯, 但依家完全兩回事.. 唔通大一個月就真係會差咁遠? 



babygym既導師問我承熹幾大, 我話十四個月, 佢好驚訝十四個月可以行得咁好, 行得好快, 好似識跑咁, 佢仲講笑話: 再大啲咪識飛!  哈... 呢個仔唔怕死,  第時實係百厭仔



我平時用呢枝探熱器同佢探額頭, 佢依家攞住呢枝野唔會再放入口咬, 會知道係用黎探額頭



呢排天氣好熱, 承熹熱到著咁少都出晒汗 (因為成日通屋走)



承熹長左好多好多.. 個沖涼盤應該唔用得幾耐



呢排天氣熱, 有時會沖兩次涼, 懶得開水, 我就試用花晒俾佢企係到沖, 佢有少少驚花晒, 但都OK, 應該好快會習慣



右腳俾唔知乜野咬, 但只係咬右腳, 其他地方又無, 我估唔係係屋企咬..陰功!



古靈精怪!



大肚腩 summer look!



考考佢!


10 則留言:

  1. oooooooo..............so lovely!!!!!!!   
    [版主回覆04/19/2011 13:51:00](Empty)

    回覆刪除
  2. i like his beautiful eyes!!! your boy is really smart!
    [版主回覆04/19/2011 13:51:00]I LOVE TOO..HEEEE

    回覆刪除
  3. 嘩, 承熹真係好叻仔呀, 咁快識得聽咁多指令, 你點教佢架, 好犀利呀  我個仔快一歲大, 都仲未識行.
    係呢, 承熹而家一日食幾多餐呀, 仲使唔使攪碎d食物架.
     
     
    [版主回覆04/19/2011 13:51:00]其實我諗啲bb到左咁上下大就自自然然會識呢啲.. 我無乜特別教佢, 只係有時我同工人姐姐都會問佢, 邊到係邊到? 佢初初唔識應你, 你就指俾佢睇, 重覆多幾次, 可能佢初時唔識表達, 但其實佢會知你講乜, 再大大下就識做返出黎.
    承熹都係一日五餐, 兩粥三奶! 有啲已經無用攪拌機攪碎, 只係用刀剁碎..

    回覆刪除
  4. 嘩,禧禧好叻仔呀,問佢咩佢都識指比你睇,你一問佢beautiful eyes.佢對`眼閃左2下,好鬼cute ah.......Yeah.....smart cute bb. i like him so much. Place more video in here to let us share your love and happiness!
    [版主回覆04/19/2011 13:58:00]多謝你咁鐘意承熹啊..

    回覆刪除
  5. so cute~ he is a happy boy~
    [版主回覆04/19/2011 13:58:00](Empty)

    回覆刪除
  6. 原來我一直都打錯你個仔個名,所以我要講聲SORRY,應是熹熹....我下次留言唔會再錯架啦....
    [版主回覆04/22/2011 01:33:00]哈哈, thank you!

    回覆刪除
  7. 嘩! 14個月就已經識認Body parts.... 真係好叻叻呀!  我見人地0的細路成兩歲都曚剩剩. 咩都唔識...  睇得出妳好好心機教.  Diana, 妳係一個好老師好媽媽! 
    [版主回覆04/22/2011 01:33:00]我當然唔算係一個好媽媽, 我好懶架!!!
    我覺得係BB到咁上下年紀, 大部份都會識做呢啲...

    回覆刪除
  8. 佢個大肚腩summer好正呀!
    [版主回覆04/22/2011 01:33:00]小朋友既大肚腩好可愛, 但大人既大肚腩好可惡!

    回覆刪除
  9. hi Diana,
    看見your Boy實在太可愛,終於忍不住要留言讚下..."叻仔"...
    默默支持你很久,看着他1日1日長大,好為你高興...add oil...
    happy easter & all my best wishes!
    Alice Li
     
    [版主回覆04/26/2011 01:14:00]多謝你啊!

    回覆刪除
  10. haha...有冇得睇佢o個d 樣樣都快你一步的movie ( 工人開水俾佢沖涼, 如果我仲係廳上緊網, 佢會行黎我面前不停講BB話, 意思話我知要沖涼啦, 媽咪, 你快啲入黎啦 (因為由細到大都係我同佢沖, 佢只會搵我) )
    勁攪笑喎, 佢唔會指隻眼, 但係會勁blink blink 對眼
    佢有之前咁肥仔o個一種可愛, 但好攪笑, 係另一種得意:)

    回覆刪除