2011年4月25日 星期一

復活節前夕聚會

復活節前夕, 家姐大少奶同餅神Vanlily上黎我屋企攪個小食會, 家姐仲帶左一位好乖好可愛既小朋友黎同承熹玩.  呢位小朋友係女仔, 大承熹四年, 但佢係一個好懂事既細路女, 好識得禮讓承熹, 每次見到咁乖既小朋友, 就好佩服佢地既父母, 一定係身教教得好~


睇下當日我地各人準備既食物....



甜甜做既黑芝麻包包... 正正!



大少奶做既雞肉漢堡, 正正!



我最近大愛, 薯仔沙律 (將薯仔烚林後壓溶加沙律醬, 再加各自選配料)



仲有為小朋友而設既芝士腸仔茄汁義粉



Vanlily個肚越黎越大啦!!!!! 好期待佢既小B出世啊~



仲有Vanlily既homemade cakessss呀!



承熹食左細細啖都笑到見牙唔見眼!!!! 真係好為食貓樣


開完小食會, 一齊落太古睇Lego 展! 實在太多人, 影得麻麻, 我只揀選一啲我覺得幾特別既建築物



俄羅斯



倫敦橋



巴黎鐵塔



香港縮影, 淩宵閣, 欖車, 立法局, 太空館, 鐘樓等...



中國館



泰國



悉尼歌劇院



wooo... 帆船酒店啊!!!! 承熹, 你係 made in UAE 架~



承熹與獅生人面像



有整埋紅海既埃及



美國



威尼斯



咦...我唔記得呢個係乜..哈!


有機會大家都去睇睇, 都好值得去架~


4 則留言:


  1. 謝謝你啊!
     

    回覆刪除
  2. 無錯, 佢地做得好真, 就連法國的香舍大道的lv 都show埋...

    回覆刪除
  3. 你哋d gathering好多好嘢食呀

    回覆刪除
  4. 你條揹帶好唔好用?
    [版主回覆05/06/2011 23:27:00]呢條唔好,, 孭到條腰好攰!

    回覆刪除