2011年4月13日 星期三

囍宴@三月

三月底參加朋友既婚禮, 係我呢個年紀, 正值適婚年齡, 差不多個個月都有人結婚... 見到都戥佢地開心 ~


今次呢位新郎係以前係杜拜識落, 雖然大部份人都無再係杜拜做野, 分各東西, 但好感恩我地一班朋友仍然keep in touch, 經常會攪gathering聚舊, 呢份友誼真係好難得.



第一次去尖沙咀呢間伊甸園, 感覺都唔錯



地方都幾闊落, 但唯一美中不足係時間得半小時, 趕鴨仔!



新郎聚左一位越南人, 第一次見越南style既婚紗, 幾特別, 好似旗袍, 但入面會著條褲


上午觀完禮, 夜晚去The One - 迎, 呢間酒樓既食物好唔錯呢!



承熹著住件背心係溫暖牌黎架! 不過唔係媽媽織, 係媽媽朋友既媽咪織架, 好勁, 好似兩日就起工, 快靚正~ (多謝晒Alan's mama)



傻豬成日見到陌生人都木口木面



我係一個去邊都鐘意帶住BB既媽媽 (當然睇環境啦), 但一般飯局或gathering, 就算辛苦啲我都會帶埋承熹去, 一來唔想成日留佢係屋企對住姐姐, 二來想佢見多啲人, 唔好咁怕醜, 咁痴身...  不過似乎功用不大, 佢仍然係好痴身! 



不過好感恩, 承熹唔係一個難湊BB, 好多時帶佢出去食飯, 佢大部份時間都會乖乖地坐係到, 有時玩下電話, 有時玩下MENU, 有時望住大人講野, 有時食下手指發呆...  好少會大吵大鬧, 好多哥哥姐姐都話佢乖! (感恩感恩)



有得落地行就開心返少少



去到尾聲開始眼訓...



媽媽一抱就冧晒!



祝佢地永遠幸福快樂, 白頭到老!


8 則留言:

  1. 件婚紗好靚....

    承熹越大越靚仔

     
    [版主回覆04/14/2011 11:17:00]我都好鐘意件婚紗~

    回覆刪除
  2. 新娘子件婚紗真係好靚呀.好特別 !!
    [版主回覆04/14/2011 11:17:00]係啊! 同埋佢啲親戚黎香港都係著晒越南服式, 感覺好特別, 好靚!

    回覆刪除
  3. 我都係儘量會帶住bb出街既人, 由於我一至五要番工, 得番星期六or日可以帶佢出街. 所以我都會儘量安排既, 同埋佢都超鍾意出街呢, 哈哈...
    [版主回覆04/14/2011 11:17:00]我好明白你, 就算我全職湊, 我都唔想成日留佢係屋企, 因為佢好多時對得我多, 少對住爸爸, 會無咁痴爸爸... 所以我盡量都會安排一家人一齊出去!

    回覆刪除
  4. 嘩,個新郎同佢老豆一樣樣既....勁似.禧禧個樣無咩表情.不過真係好靚仔..似足媽咪...正!
    [版主回覆04/14/2011 11:21:00]你好好眼啊, 咁都睇到..哈哈! 其實呢... 佢地一家六口, 有五個都係一樣樣架...哈哈!!!!!!

    回覆刪除
  5. 新娘子d衫好靚!!!

    回覆刪除
  6. 迎個場都幾靚~~

    回覆刪除
  7. 哈哈, 佢食手指那張好似好悶托頭, 驟眼睇以為係個大人叼住口煙好愁咁.
    其實小朋友去到呢d要坐定定場合能唔吵鬧到完場真係非常非常合作啊. 乖豬!

    回覆刪除
  8. 可能佢放下托兒o個d 會好d 架啦...haha...佢個樣好似好呆咁

    回覆刪除