2012年9月23日 星期日

神速Kidinc 貨到了!

前幾日同大家分享過Kidinc呢個品牌, 唔知大家有冇去睇睇 ---> www.kidincstore.com

我星期四晚落單, 星期六早就收到, 佢地既效率好值得表揚啊!!!!


雖然一早知將會收到Kidinc既衫, 但到真係收到時都好開心! (可能因為佢地既包裝真係好靚~)



承熹見到都好開心!!!



大人同細路都一樣, 有禮物收幾時都咁開心


 
有得拆禮物就更加期待~


嘩嘩嘩!!!! 



我就係揀左呢四件啦!!!!! 因為影相公司建議盡量唔好著白色衫, 怕會撞左底色, 所以我揀左黑色同灰色


 
我之前最擔心既係 ------ 唔啱著! 因為生完之後完全肥到爆炸, 所以落單都只敢試住一件先, 我揀左男裝中碼俾自己, 好彩都啱身!!!  依家可以放心買埋其他心水Tees....yeah!

啲quality好好, 唔會硬崩崩, 唔錯唔錯!  妹妹個件都好soft~


承熹一見到個包裝已經問, 點解佢流口水既?? 哈!!! 跟住見到人地個招牌就不停攞黎玩, 佢話佢要食雪條喎~ 小朋友真係乜都玩到一餐

親身試後覺得除左好啱自用外, 最啱都係用黎送俾人, 俾個surprise朋友麻!!!!

希望大家都鐘意我既介紹啦~

沒有留言:

張貼留言