2012年9月18日 星期二

Kidville - Rockin Railroad Class

上星期同大家分享Kidville有得免費試堂, 唔知有冇人有去到呢?

剛剛呢個星期六承熹正式上Kidville - Rockin Railroad Class, 經過試堂及Grand Opening兩次既Warm up, 熟左環境同導師, 承熹啲反應主動左, 無再成碌木咁! 哈~ 

之前同承熹去玩既playgroup, 多數真係純粹帶佢去玩, 但今次呢個Rockin Railroad我自己都好鐘意!!!! 

可能我本身都好愛聽音樂, 佢地啲歌又好聽, 導師Jessica姐姐又唱得好, 扮其他角色都好好, 每次去到我都好enjoy~ (反而係我好期待!!!)


學Phonics

講故事 (The Wheel on the Bus)


學跟拍子打鼓

Rockin Railroad 呢個課程內容好多元化, 有得玩樂器, 角色扮演, 講故事等... 我見到其他小朋友同大人都好享受!

大家睇下承熹玩得幾投入!

沒有留言:

張貼留言