2008年8月17日 星期日

飛E生日會@私竇

又係增肥既一日啊!!!!


今次主角係飛E,, 預祝飛E生日快樂, 事事順利, 心想事成, 身體健康最緊要!


每次去阿蓮到Gathering, 我之前一定唔食野, 留返個肚食好野! 今次主題係海鮮, 實在開正我個範,, 飽到上心口實在在所難免呢!


 



每次阿蓮都會為我地預備花茶,, 好好飲!



菇菇姐做既焗蠔 & 松子南瓜魚,,, 好好味, 我最愛既焗蠔啊!!!



如果呢個南瓜魚係有飯拌黎食, 我諗我可以食到兩碗飯!



難得阿茄落廚, 蟹子彈彈Q烏冬, 配丘比特芝麻汁超讚!



鄉下人整既海鮮酥皮撻又係好好味啊!!!!  我食左兩個!



飛E既海鮮沙律,, 個醬汁簡直係靈魂,, 食完特別醒胃,, 我唔知食左幾多轉?!



B媽今次早走, 都未黎得切讚佢既生菜包&豉油雞翼!



呢包光酥餅唔知係咪真係B媽買呢??



Vanlily做既Cheese Cake & 香蕉朱古力撻, 香蕉朱古力撻第一次食, 超好味,, 我帶左件返屋企俾Daddy食, 佢都話正啊!


以下就係外賣既食物, 失禮失禮~



又係我負責買既壽司!!



Tan Tan 打去交友熱線訂既 : 知心朋友批



阿G買既煎讓三寶



激辣魚蛋,, 好好味!



仲有特別為我order既墨魚丸, 魷魚!


minicorgie 買既串燒



仲有...呢個唔知叫乜? 後面係白雲鳯爪!


我就咁由頭介紹都覺得好誇張, 我地成班女人竟然食咁多野,, 好痴線啊!!!!



我地今次仲玩集體遊戲Pictioinary, 估領袖 同埋做動作估生字,, 超好笑!!!



阿蓮呢到真係好正, 好多遊戲設備,, 有好多我都無玩過呢!


<--官方照片


最後當然唔少得家姐大少奶為飛E做既Truffle Cake , 內有咖啡海綿蛋糕, 外層朱古力mousse超超超滑, 大家都食到lam lam 脷啊!!!


尋晚又玩到七點幾先散Band,, 返到屋企都食唔落飯啊!


朋友們, 下次你地既聚會我唔知有冇機會出席到,, 但呢幾個月我係香港, 真係好多謝你地成日都倍我玩呢~


沒有留言:

張貼留言