2008年8月28日 星期四

新鮮滾熱辣

新鮮滾熱辣,, 啱啱一個鐘意前同大少共享既午餐


尋日執廚房時掉左好多過左期既食物, 一邊掉, 一邊鬧自己仲乜鬼買咁多, 依家食唔切又過左期, 好嘥啊!!!!!


最慘係我唔記得自己買左咁多, 今轉係香港又買買買,, 舊既未清, 新既又係到.. 真係撞鬼,, 所以依家我要密密煮, 密密食!!


上次買既芝麻醬九月到期, 未開封, 我今次係香港又買左兩枝過黎.. 唉! 今日唯有食冷麵用左舊個枝先~



上次食過阿茄煮既冷麵, 覺得呢隻麵質好得啊! 唔太幼, 夠彈牙, 買左包返黎, 大少都話好好味!!! 


我今次返黎仲預備左d保溫袋同冰袋, 雪住d 急凍蠔, 帶子, 貢丸, 花枝丸, 黑椒丸等返黎, 有排食囉~



三文魚尋日新鮮買既, 自己用鹽&香草醃半小時, 大火兩面煎後放入焗爐焗10-15mins即可,, 個皮仲好脆添!



大少一返黎已經講 : 嘩,, 好耐無呢d咁正既野食,, 好開心啊!!!!  好好味, 好好味,, 死囉, 我實肥返十磅啊! (哈,, 佢同我講佢自己瘦左十磅, 我心諗, 唔洗一個月, 你實反彈唔止十磅!)



仲有一碗熱辣辣麵豉湯, 問你死未?!


沒有留言:

張貼留言