2008年8月13日 星期三

翡翠拉麵館

前晚約左神秘人帶我去買NDS (幫我堂細佬買), 然後順便落大友翡翠拉麵館晚飯, 以前同神秘人經常去翡翠拉麵到食飯, 覺得佢地既擔擔麵同埋小籠包都做得好出色, 不過近呢年幾我發覺佢地既質素好似每況越下...


點解? 係咪人紅左, 分店多左就會keep唔到水準??



大友呢間分店唔洗等位, 唔錯呢!



例牌擔擔麵, 我覺得個都令我好失望, 又唔夠熱, 又唔似擔擔麵! 唔掂~



神秘人必叫既小籠包,, 唔錯唔錯!



干扁四季豆, 我至愛!



唔知乜野蝦, 連殼食,, 甜甜地,, 好好味!!!



腐皮齋卷



必叫高力豆沙


買完部NDS返黎, 攪左好耐都未玩到,, 怪就怪我平時太依賴大少, 自己部NDS都係大少幫我攪, 想玩乜同佢講聲就OK,, 自己又唔學定,, 依家要幫人整又唔識.. 正死蠢!!


做人啊! 真係唔好過份依賴人,, 到時"哪起手"想做都唔識就麻煩啦!


沒有留言:

張貼留言