2008年8月27日 星期三

熱鍋上的我

Day 1 @ Abu Dhabi, Moody


我已經返左杜拜啦!


首先要同原本口頭約左我, 但又未能見面既朋友講聲唔好意思.. 下次返黎再約過下!!  Sorry~


告別杜拜四個月, 一落機已經周身唔自然, 今次係我離開得最耐既時間, 返到黎真係唔慣.. 就講天氣, 都已經令人有窒息既感覺!!


夜晚十點半到屋企(即香港半夜兩點半), 返到黎有少少陌生, 感覺好冷清, 而且呢幾個月都係由鐘點阿姐執屋, 我感覺上樣樣都唔乾淨, 唔係太習慣呢! 不過唯一無變既係, 張床依然係我訓過咁多張, 最舒服既一張~


今朝起身仲未回魂,, 下晝同大少出去食Wasabi, 話晒第一餐, 唔想同香港有太大差別, 食餐好既先!!!!!!



小食 : 雞肉球



我同大少一人一份定食


 


呢間日本餐廳係呢到算係唔錯既日本料理, 食物新鮮, 而且價錢同香港差唔多(set lunch only), 好受歡迎架!


 
 



我既刺身定食



大少既燒三文魚定食


天氣真係熱到痴線,, 我想像唔到如果一世都要住係我, 做人會有D乜野樂趣???


今晚等大少放工, 有特備節目 : 去supermarket 買餸~


沒有留言:

張貼留言