2008年8月20日 星期三

聚舊@天后

尋日同朋友A去天后晚餐, 我特別揀左呢間位於天后清風街(橋底) 較隱蔽既餐廳.  呢間餐廳係四五年前俾我發現, 其間耐唔耐都有黎食, 最鐘意既係夠靜, 少人, 但食物質素又唔差, 啱晒同朋友/男朋友黎撐枱腳, 傾心事啊!





而且我都幾鐘意佢歐陸風味裝修, 好舒服!



呢間餐廳主要係食西餐, 但我諗佢無分邊個國家, 每次黎都有唔同




尋日係粟米忌廉湯, 我記得之前有試過係南瓜湯/蘿宋湯



一直令我念念不忘既係佢地既大蝦Risotto, 好Creamy, 又夠熱, 好好味, 今次係南瓜意大利飯, 但我都係比較鐘意以前既蕃茄味!



朋友A 知我又想食牛排, 佢話佢自己好NICE喎, 所以就我點牛排, 等我可以兩樣都有得食.. 哈!!!!  A級肉眼扒, 瘦骨如柴既朋友竟然慢慢食, 慢慢食都差不多食得晒! (好羨慕佢食極唔肥~)


最後, 我地仲有另加甜品,, 太誇張!



朋友A既朱古力雪糕拌蘋果酥



我既法式Cream Brulee, 好滑,, 食完好滿足呢!


Set Dinner 仲有包咖啡/茶, 大約每位$200.


奧運期間真係十萬個唔願意出街, 尤其尋晚又有跳水決賽, 又有女子平衡木決賽, 仲有溏心風暴啊!!!  所以我好狠心咁叫左住係九龍既朋友A過黎天后用餐, 方便我可以十點前返屋企, 哈!! 真係唔好意思, 下次就返你去九龍啦~ heeee


聽日大少返到HK, 但又會咁啱今日又掛一號風球!  希望大少一切平安, 順利到港, 求主保守!!


餐廳名 : Cafe Eos


1 則留言: