2008年8月29日 星期五

度小月肉燥之謎!

休息左四個月, 尋晚第一晚正式落廚, 豐富既餸菜欠奉, 但開左一罐大少一定鐘意既魯肉(肉燥)黎試下!



呢罐魯肉係六月去台灣度小月到買, 特登就係買俾大少食, 佢好鐘意食魯肉飯, 今晚就靠晒佢黎做主菜! (因為我仲未warm up 完, 個腦仍然處於閉塞狀態唔知煮乜好!)


老實講, 未開之前對佢期望幾大, 話晒咁出名..  但開左之後, 發現超級油膩, 直程有一舊肥膏係面(size約小型雞蛋), 嚇到我拔起舊肥膏係到諗左一分鐘, 點解會有咁大舊肥膏?? 係咪壞左變色, 係肥膏定係魯肉??呢舊究竟係乜黎架???  最後都係掉左


食法係一份肉, 三份水, 然後攞去蒸熱佢.


 
 


蒸完出黎, 我無眼睇, 油到嚇死人!! 好在我係香港買左一包吸油紙(吉之島/十蚊店有售), 用左三張放上面吸, 就吸晒D油, 如果唔係, 我一定唔會食落肚!!!!


吸完正常好多, 唔算好油.. 但因為本身好咸好咸, 我加多過三份水, 變得好稀(但仍然偏咸), 無乜肉碎!  其實講咁多, 都係想同大家講, 千祈唔好幫襯佢地罐頭既魯肉, 寧願堂食食多幾碗~



幾經波折既魯肉飯, 自己整無咁嬲!



蕃茄炒蛋, 超級簡單既菜式, 但大少話簡單得黎係最好味... 佢仲話, 食完呢味餸已經知道我煮飯有進步! (下, 我成四個月無煮喎,, 會唔會係你太耐無食過咋?!)



蒜片炒青瓜,, 好掛住香港既豆苗同皇帝菜, 點解呢到無呢D菜賣啊??!



尋日介紹既冷麵, 我係買呢隻牌子, 吉之島有售!


沒有留言:

張貼留言