2008年8月21日 星期四

神啊, 請眷顧我們吧!

今年好似特別多颱風, 仲要次次都打得成, 真係唔知係好事定壞事?!


感謝主令大少平安到步, 避過風雨, 安全降落.


22 Aug 08 星期五係一個重要日子, 求主再一次彰顯恩典, 減低鸚鵡既威力令到我地可以順利出席Cindy既追思會, 以表示我地對佢最後一點心意!


欣賞天皇堅決八號風球仍然會繼續追思會, 真係希望鸚鵡手下留情, 唔好夜晚至吹到正!!!


麻煩各位主內弟兄姊妹一齊祈禱, 求一切順利平安!


感激!!


提外話 :


雖然Cindy已經唔係世上, 但我覺得Cindy有天皇(天皇最新網誌) 呢個老公真係死而無憾! 一個大男人, 可以將自己心底話講出黎, 實在唔係容易既事!! 天皇對Cindy 既愛, 令我深深體會到如果失去至親至愛既人既感覺, 真係會好傷心, 傷心既程度並非可以用幾句字眼就可以形容出黎..... 理性上知道要接受, 但心理上卻永遠都唔想接受! 好心痛, 好難過


又係個句, 請唔好嫌棄你家人/情人/朋友對你既喋喋不休, 一個關心你既人先會緊張你既所有所有!


Daddy, 我成日話你煩,, 對唔住!


沒有留言:

張貼留言