2009年3月23日 星期一

High Tea@Landmark

繼Mini's birthday party 後一天, 家姐問我去唔去high tea?!


係中東餓左咁耐既我, 老虎蟹緊係要去嘆下啦!! 如果唔係大少奶帶我去, 我真係唔知Landmark原來有間咁正既cafe.



Hightea Set available at 3:00pm - 6:00pm, no reservation, first come first serve!



當日剛好有四個人, order兩份Hightea Set. 其實佢有得揀pastries set /sandwich set, 價錢好似$238, 平少少.  以上$298就係mix, 全部都有齊!!



先來一杯Latte...好香濃, I love coffee!!!


 

Scone係點任何一款都有既, 每人兩件, 一款原味, 一款檸檬... 超正!!!!!!



見到成枱食物我就好開心..hehehe



太多種類既sandwich & pastries, 我覺得每款都好好味, 而且仲要係好精緻! 好想再去encore~


以下呢四件係我至愛!!!!



辣煙三文魚三文治, 超正!!!!!!



煙三文魚酥餅撻... 一流!



呢間既Marcaroon又係好好味... 我越黎越愛馬卡龍!!!!



唔知叫咩, 但有熱情果味, 酸酸甜甜, 賣相一流... 愛死!!!



全份tea set得呢件蛋糕無食到, 因為實在太飽太飽, 但依家有d後悔, 應該少少都試下麻...


其實$298+10% for 2 都唔算貴, 因為佢地散賣一件cakes都要$40一件, 我地食左咁多件, 乜都抵返, 最緊要係好味, 物超所值! 不過講坐得舒服, 當然不及Harlan's 啦~


食完tea再shopping 完家姐仍未有返家之意 (因為佢之前係屋企困得太耐...哈!)


後來就轉戰去我屋企玩煮飯仔... 但唔洗我出手..yeah!



一煲蕃茄牛肉豆腐滾湯, 雖然簡單.. 但好好飲, 好濃蕃茄味呢, 蕃茄係我既"飛佛"啊!

白汁沙樂美煙三文魚pasta...有我至愛既辣味沙樂美腸... yummy!!!!



仲有4.5成熟既紅酒牛排... 哈, 見紅的...是我最愛的!


好豐富既一日... happy~


沒有留言:

張貼留言