2009年3月1日 星期日

近況

啊.... 太耐無蒲頭啦, 真係唔好意思!!!!!!


今次返黎Abu Dhabi後既生活同以往真係大不同, 亦因為咁所以令我無論入廚或上網寫blog既次數都大大減少(但亦有一部份時間去左pet pet 到..heee)


大不同既主要原因係大少係到識左一班係Abu Dhabi做野既"香港人", 一來大家都係來自香港, 實係同聲同氣d; 二來呢班"香港人"當中有男有女, 年紀有老有嫩, 都幾啱傾啱玩!  依家係到既生活變得多姿多采, 每個星期至少都有兩三次聚會 --- 有飯局, 打保齡, 打golf 等...


人始於都係喜歡群體生活, 之前個兩年好多時都係同大少兩個人生活, 偶然同同事食飯, 雖然表面上無乜問題, 但學菇菇姐話齋, 咁既生活始終唔健康~


依家多左同唔同既人接觸, 人都開朗d!!!  另外感受最深都係覺得原來當大家都身處外地既時候, 大家會特別團結及會互相照顧... 我唔知係因為咁啱撞正呢班都係好人定點? 又或者可能呢到生活無香港咁緊張, 所以每個人處事既態度都輕鬆d, friendly d掛? anyway, 感謝主俾我地與到一班夾得到既朋友!



今日一口氣做左兩盤包包, 因為前一晚做過後發現效果唔錯, 可以大量生產送俾人...yeah~



腸仔包真係好好味.. 今次又試新麵粉, 效果仲好過之前個d... 超超超超軟熟!!!!!!!



oh.... 返左黎咁耐第一次整, 買啱麵粉後要大量入定貨!!!



另一盤係肉鬆包... 個面燶左少少, 但好再無影響口感,, 一樣超讚!!! 食飯前大少己經食左一隻半,, 食完飯後佢又食多一隻!!!!!



一口氣做左二十一隻包包,, 晚飯過後即刻送外買俾朋友仔... 其實尋日已經做左一盤, 但已經俾其中一班朋友殺左上黎我屋企ko晒, 所以今日就送俾第二班未試過既朋友~


其實我好開心有人欣賞我整既野食, 希望佢地會真係鐘意食啦~


沒有留言:

張貼留言