2009年3月20日 星期五

sooo tired!

平安到步啦!!


今日下午十二點班機就到香港機場, 比起平時早左半個鐘... 


尋晚雖然訓唔'林', 但斷斷續續都捱過七個鐘,, 我覺得自己依家坐飛機叻左, 覺得無以前咁難過! heheheeee


今日返到屋企超攰啊, 好想訓但又唔敢訓, 怕依家訓左今晚又訓唔著..


今晚約左朋友食飯, 因為要問佢地借福岡書藉....


呢排日日都上網搵福岡遊行既資料, 又要plan行程, 搵溫泉酒店, 不斷咁睇睇睇睇到眼都盲埋, 膞頭緊晒...真係好好好好好好攰.....


呢兩日會盡力搵埋剩餘兩晚既酒店我就會抖下唔理咁多,, 到時去到邊就玩到邊啦,, 我唔想再諗啦!!! 好多人都remind我去旅行應該relax and enjoy, 所以我都唔編太多行程,  relax最緊要... 相信只要有大少加埋去日本玩, 應該去邊都會開心的, yeah!!!!!


最新消息 : 暫時唔洗去台灣, 下個禮拜可以留低同朋友們聚下, 唔洗咁頻撲!


家姐, 你要快D好返, 我要同你去扮河馬啊~


 


1 則留言: