2009年3月12日 星期四

請伸出援手 ^_^

呢兩個星期突如期來既轉變令我有少少手忙腳亂!


首先無啦啦同朋友仔講下講下又成左團一齊去東京自由人5D4N, 由planning 到confirm晒機票酒店, 前後不足數天!


之後仲好好planning 咁諗住去完東京留係香港等大少返黎再踩去台灣探媽咪... 但尋日又收到Daddy通知要改期早d過去, 依家'o雪' 一聲又要係去東京前先去台灣!!!


咁都未夠,,, 依家變左無得同大少去台灣, 但又想去個short trip, 講講下就話去福岡啦!! (唔好問我做乜唔直接係東京去福岡, 事態突然, 混亂中!!)


Final Itinerary 依家變左 :


由杜拜返香港 ---> 台灣 ---> 香港 ---> 東京 ---> 香港 ---> 福岡 ---> 香港 ---> 杜拜


台灣同東京我唔擔心... 最煩係福岡個程,, 係國泰假期 book左package 包兩晚酒店, 但其餘乜都未攪, 今日上網睇左成日資料睇到眼都花!!!!!!


始終無本書係手, 硬係好似無乜頭緒咁!!!!!  依家要係到誠邀各位幫忙呀,, 如果有人去過福岡玩, 可唔可以提供一下遊記/重要資料俾我啊!!  (我地諗住去7D6N, 會租車) 


希望有熱心人事伸出援手幫忙,, 萬分感激~~



最近仍然無乜煮飯, 前日做左芝麻包包 (係跟獨角仙食譜加以少少改良)
包質依家軟熟, 唯獨係欠缺好味既黑芝麻醬做饀料, 下次返香港一定要大量入貨!!



呢個張型麵包模係對上係香港時同yy cake一齊去上海街買, 做出黎效果好靚, 我好鐘意呢!!! 勁平, 好似三四十蚊咋~



各位親朋戚友,, I'll be back soon.... 預約接受中, 哈~


沒有留言:

張貼留言