2009年3月22日 星期日

Mini's Birthday Party

一返黎就馬不停蹄有節目.. 個人雖然好攰, 但超開心呢!!


星期六係Minicorgie既birthday party, 趕得切返黎參加, 真係開心屎我~


一早相約阿茄係銅鑼灣先飲杯咖啡再買食物, 以下呢間 Cafe Corridor (<--地址) 真係好唔錯, 無論咖啡同食物都好正!!!!



太耐無出街影食物, 咖啡一黎我就落糖攪拌, 完全唔記得要影... 攪到阿茄呆左!



知道今日一定又會飽到嘔, 所以我地order一份All Day Breakfast頂下肚就夠, 但其實份ADB 都幾大份, 我覺得share 都OK~



成份早餐都好好味... 大少一定鐘意死


急急腳買完食物就衝上Mini屋企.. 一上到去已經成檯食物, 然後食物不斷車輪戰咁出場... 我直程影都影唔晒 (其實係掛住食..heee)


上半場食物好似好健康.. 大部份都係沙律~ yummy,我鐘意食沙律啊! 仲有CC既turkey ham 卷荔枝, 有驚喜啊.. 好好味!!!



繼姐作品... 讚! (但你仍然欠我一件無花果撻!!!)

菇菇姐作品.... 讚!!

好似都係菇菇姐作品.... 讚!!! (但有d芒果竟然無剝皮~)

阿G & 咪吉既大量長柄士多啤梨!!! 真係超大粒, 如果中東都有呢d士多啤梨就好啦~

估下佢係邊個?

呢個時候仍然有栗子買,, 即時買一磅齊齊剝栗子!

一班餓鬼開餐.. 情境有點兒驚人!!!!


經過一輪飲食洗禮, 某人要提早離場, 所以要提早切生日蛋糕....



yeah yeah yeah...好彩今次黎到呢個party, 餅神既餅真係好好味!!!!! 焦糖咖啡脆脆蛋糕 ---- 我至愛既咖啡,, 超讚~


飲飽食醉後, 高潮先至來到~~


B爸係我地新加入既成員!! B媽, 以後都要帶佢黎啊....


B爸教我地玩"非洲華士啤", 初初我地都好似遇老千咁係咁輸錢俾佢, 以上既相就係佢贏我地既"買餸錢", 哈~


但後生女學野當然快手快腳, 一個峰迴路轉, 我地最後大獲全勝, 可憐既B爸又洗牌, 又派牌, 又教我地, 又娛樂我地....但最後都係贏得------------- 1蚊!!! heee 真係辛苦晒~~


不過我相信佢都好開心我地學有所成, 無辜負佢一番心意,, 哈哈!!


玩啤牌其間又有食物不斷推出, 真係辛苦晒mini & 大隻佬, 係咁serve我地啊!!! (真係唔好意思)



估下邊個咁為食忍唔住手!


仲有parma ham & smoke salmon 夾哈蜜瓜, 燒蜆, 辣酒煮花甲, 燒魷魚, 燒牛肉, 燒雞軟骨等等等等不能盡錄!!


今日真係好開心...


係到祝MINI 生日快樂, 身體健康, 同大隻佬日日都開開心心啊!!


1 則留言: