2010年11月2日 星期二

8m3w

又係時候報導下承熹既近況


承熹就快又九個月大, 真係....... 大家都估到我想講乜!


依家既佢好似狗仔咁, 周圍爬, 你行到邊佢行到邊, 最勁係佢既精力係永遠都用唔盡


你個頭將佢抱返去原點, 佢即時又爬過, 再捉佢返原點, 又爬過, 如是者來回五六次佢依然好樂意咁爬爬爬, 但我地做大人既已經無佢咁好氣!


有時佢爬我都唔理得咁多, 只要唔危險都OK (真係好彩有工人姐姐日日抺屋拖地, 否則要我做埋佢個份, 我會打柴!)


承熹好多時好鐘意爬去廚房搵姐姐, 所以我地終於'的起心肝'去買個圍欄返黎欄住佢, 費事有咩意外發生就唔好!



個欄係B&M買, 會員價405, 再有$80現金回贈買野!


有左個欄好好多, 起碼佢向住廚房方向爬我都唔洗即時去捉佢, 佢有時會好似啲示威人士咁狂搖個鐵欄, 我都驚有日俾佢整爛~


仲有就係, 承熹上顎兩隻門牙已經出晒黎啦, 好快就會見得好清楚,, 哈!  每次睇返承熹啲舊相, 最大分別就係佢啲頭髮, 由又少又短, 到依家濃密左 (雖然仍然唔多), 同埋佢啲牙仔, 係成長過程中最大既見証



今朝訓醒的承熹, 個樣好精靈咁!



承熹朝早起身見到我就好似執金咁開心



我一起身見到佢對住我笑, 我都好開心! 哈~



個嗅豬食手指都食到咁招積!



尋晚第一次加七星茶落啲奶到俾承熹飲, 唔知咁啱得咁橋定真係有用, 佢尋晚無醒過, 一晚訓天光, 今日又去左兩次poo poo.


今日就算訓晏覺都好合作, 無扭計, 自己玩玩下就訓著!  希望真係有啲用啦, 起碼幫佢去緊啲風, 好訓啲!



朋友好耐之前送左部'士的車'俾我地, 之前用過一次, 感覺好似好兒嬉, 用開大車仔轉用佢, 成日都驚佢會甩轆.  每次同別人既BB車迎面而撞時, 就會覺得自己好似好刻薄個仔咁, 俾架咁兒嬉既車仔佢坐. 哈哈哈 (講笑姐)


不過話說回頭, 呢個車真係超輕超方便, 我一手抱住承熹, 一手攞車都無問題, 所以都係要向現實低頭, 去屋企附近既商場都會用呢架車, 唔洗下下都咁重! 



部車仔唯一唔好處係唔可以打平訓, 呢個角度已經係最低, 所以如果去長途旅行都係大車好啲, 起碼承熹會訓得舒服啲!


9 則留言:

  1. 下次d 相應該會見到牙仔了....:D
    [版主回覆11/03/2010 00:50:00]希望見到上面個兩隻啦, 哈!

    回覆刪除
  2. BB既氣力真係用不完....我呢頭足完呢個....另一個又黎....真係無佢地咁好氣力....heehee
    [版主回覆11/05/2010 00:34:00]你有兩個, 精力都要double付出,, 哈哈!

    回覆刪除
  3. 係呀...我又係有多部輕巧D既車..我一個人都可以連人帶車一齊抬上落樓梯, 如果大車, 2個人都吃力, 又係瞓覺果個問題, 我都覺咁樣令BB瞓得無咁舒服.
    我家希又好似承熹咁, 鐘意咁樣啜手指, 真係好招積, 哈哈
    [版主回覆11/05/2010 00:34:00]係啊, 你講既正係我既心聲.... 大車真係兩個人攞都重, 但BB又會訓得舒服好多, 真係難取捨!
    我想同佢戒食手指, 有冇咩好方法?

    回覆刪除
  4. BB真係好可愛好靚仔啊
    似哂媽媽,哈哈
    [版主回覆11/05/2010 00:35:00]哈, 多謝你!

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年11月3日 凌晨1:38

    哈..承熹真係夠晒活躍呀..
    [版主回覆11/05/2010 00:35:00]佢真係無時停

    回覆刪除
  6. 承熹
    姨媽好掛住你呀!我無見你成十幾個鐘喇
    你琴日實在迷暈我啦
    愛你姨媽上
    P.s丫!呀妹,唔好意思4漏左同你打招呼添!哈哈
    [版主回覆11/05/2010 00:35:00]承熹未識打字覆你, 你等多幾年啦!
    P.S. 家姐, 唔緊要... 你仲記得我呢個妹我已經好開心! 哈哈

    回覆刪除
  7. part time 工人?
    [版主回覆11/05/2010 11:49:00]no, full time!

    回覆刪除
  8. 食指呀~~ 我初初都有好似你咁諗...點可以令佢戒,後來得知我個FD 個囡, 之前又係咁, 日日都食手指, 但而家大左 (1 age) 就無再點食, 我問番佢地倆公婆, 佢地話, 到咁上下佢就唔會食喎....
     

    回覆刪除
  9. 七星茶?! 同開奶茶又有咩分別架?等我睇下先,我阿囡又係瞓得唔係幾好...成日4:00幾就喊2聲,醒一醒咁...不過一抱一手就會瞓返...但日日係咁...都唔係辦法﹗

    回覆刪除