2010年11月4日 星期四

親親妹妹

尋日又同家姐(大少奶) 成班人上去烏吱屋企探芝士餅!


除左芝士餅係主角外, 承熹都係受囑目既一位小朋友 (哈, 芝士餅係小baby, 所以成日訓訓訓, 承熹就成為大家既玩弄對象)



芝士餅好好訓, 我地成班係到傾計嘈到好似街市咁都唔醒... hahaaaa



小baby即係小baby, 初生BB最乖就係訓飽就食, 食飽就訓 


承熹唔知點解見到芝士餅訓係床仔到就不停眼金金咁望住佢, 佢係望到眼都唔眨, 直程想衝埋佢咁. 唔知佢眼中既芝士餅係啲乜呢? 一個公仔? 定佢認得出係自己friend, 好想同佢溝通溝通? 哈



全晚高潮位, 趁芝士餅醒左食奶, 好想安排佢同承熹影張相. 而且承熹好肉緊, 一見到芝士餅就想伸手摸佢, 就算捉住佢雙手, 佢都好大力反抗, 誓要摸到芝士餅為止 (係混亂過程中唔小心都打到芝士餅妹妹一下, 真係唔好意思啊!!!!)


佢唔止好想摸妹妹, 我一抱承熹埋芝士餅身邊講: 親親妹妹啦! 承熹個頭仔就會立即挨埋落芝士餅到... 咁難得既場面, 各位auntie即時好驚訝地想影低呢一幕



如是者, 我再叫承熹親親妹妹啊!(叫左三四次) 承熹都一樣好溫柔咁挨落妹妹到, 真係好似知自己係哥哥, 要錫妹妹咁..  場面真係好溫馨!


佢最抵錫就係我食住個勢叫佢親親姨媽 (大少奶), 佢居然都會將個頭挨埋去! 冧到姨媽話條老命都肯俾埋你.. 哈哈!


但之後再叫佢親親媽咪佢就彩我都傻! 如果承熹真係咁生性, 咁識得愛錫細佬妹就好啦, 我真係老懷安慰~



承熹訓好左兩晚後, 最近呢兩日半夜又有喊醒既現象!! 都唔明點解?? 牙仔都爆左出黎, 又唔係太熱太凍, 又唔係肚餓 (因為我一起身拍下佢, 佢又即刻訓返), 咁究竟點解成日都要喊呢????


 


 


9 則留言:

  1. 好攪笑, 承熹個樣真係好 enjoy 埃埋去芝士餅妹妹到喎~!
    小朋友就係咁, 呢一排好乖, 瞓得好好, 可能過幾日又會半夜喊醒, 扭下咁. 有時可能係發夢.  承熹咪乖囉, 拍下佢可以即刻瞓返.

    回覆刪除
  2. 芝士餅真係好好肉地呀, 個面珠仔得意到呢~ 小朋友都係鍾意親BB架, 都係物以類聚呢~ 至於瞓覺方面, 係架, 我個囡依家兩歲幾都會耐不耐因為發夢而喊醒, 有時都係拍下又瞓番, 有時喊醒要扭抱架..
     

    回覆刪除
  3. 你有無比佢食保嬰丹 ? 我家希都係咁...早排半夜突然大喊, 要抱佢起身, 佢"r" 晒腰咁狂喊, 但對眼完全合埋, 係咪同佢講嘢, 佢都只係狂喊喊喊...
    最後要帶佢去照鏡鏡 or 開門比佢見貓貓, 另佢對眼肯擘大先...咁佢就開始平靜下來....
    呢排就半夜自己係度洇泣...之後比佢食保嬰丹, 好似好左d

    回覆刪除
  4. 妹妹
    我唔係比埋自己條命佢,係比呀茄條命佢啊
    哈哈
    P.s你記得呀下,下星1期三承熹要叫我"姨媽"呢兩粒字,否則...哼
    愛你&承熹家姐上

    回覆刪除
  5. bb 日間玩得太興奮, 夜晚可能會發惡夢!!

    回覆刪除
  6. 咁乖haha...咁你可以考慮生第二個了:D

    回覆刪除
  7. 可能佢日頭玩得開心得滯,夜晚發夢喊呀﹗我兩個女成日都如是。。。

    回覆刪除
  8. 哈哈€~佢真係得意到~~
    承熹第時又有好多小朋友同佢玩嘞~~
    佢真係懂事~~醒目仔~!!

    回覆刪除
  9. 承熹見到妹妹嗲哂糖,好心急要錫到妹妹為止

    回覆刪除