2010年11月13日 星期六

9 months mini Birthday Party

上星期三係承熹九個月大了!


今次好特別, 有姨媽(大少奶) 同佢舉行一個迷你生日會, 真係迷你到得三丁友 (唔計工人同承熹)


其實我地本身一早諗住約星期三係屋企整野食, 食完去行街, 但撞啱星期三係10號承熹滿九個月大, 大少奶最鐘意無啦啦都慶祝一番 (haaa...), 所以就叫埋阿茄一齊出席!


姨媽對呢個生日會仲好認真, 買埋生日禮物... (多謝埋姨丈大少爺)



承熹既九個月生日禮物!!


姨媽由承熹未出世個日已經開始話(恐嚇)要送波波池, 石師子, 一套鼓同乜乜物物俾你, 佢誓要質爆我間屋為止.  依家佢好好心地咁送左個迷你屋企連波波, 算有良心架啦, 同埋呢間屋係收得埋的, 咁我都無咁驚!



承熹仲同姨媽玩得好開心, 呢間屋仔可以俾佢爬出爬入, 屋頂有分數牌掟波波, 玩到歲幾兩歲都應該啱玩, 如果有小朋友黎我地到, 仲可以一齊玩添!


承熹個日無訓到晏訓, 有少少呆濟, 但都OK, 有得玩, 幾眼訓都笑得出!



間屋佢未識玩住, 唔係好敢自己爬入去, 除非我都係入面佢先肯爬入黎, 但啲波波佢就好鐘意, 又攞黎食!



做BB真係好, 無憂無慮但又萬千竉愛... 承熹, 我老左你會唔會一樣對我咁好? (好難啦!)



是日迷你生日會食物有.......


我既撚手海鮮意粉!!!!!!! 我炒義粉的確係幾好食 (唔知醜... hahahaa)



仲有既係大少奶的烤雞 (可惜我個爐唔生性, 發熱線唔平均, 攪到隻雞黑左!)


呢隻雞真係百吃不厭, 連雞胸都好滑, 好味到癲~



仲有我好耐無整既'日本綿花芝士蛋糕' (呢張相係後補, 因為正日個張影得超衰, 我尋日又焗過, 今次焗得好靚...)


好開心, 連家姐同姐夫都讚好味! 呢個蛋糕真係好無敵, 尋日整返奶奶到又整左個攞返去食, 佢地都好鐘意!


仲有仲有嗚謝阿茄係咁衝忙既短短lunch time都抽空上黎參加呢個派對, 仲有佢買的日本乜乜乜提子!



開完生日會就到我同家姐去尖沙咀 Shopping, 行到咁上下坐低食哈根DIE (肥死!)



途經海港城見到個天色勁靚, 真係好鐘意依家既天氣, 希望停留長啲啦, 唔想咁快好凍好凍!



夜晚收埋間屋仔都花左我一段時間, 摺極都摺唔好 (有摺過車擋既朋友應該明白我講乜!) , 我心裡不斷同神救求 , 主啊! 希望你賜我智慧快啲摺好間屋啦!! (因為當時我勁眼訓)


感恩好快就摺好左, 終於搵到個秘訣!!! 哈~  我覺得好開心既係, 主連咁小既事都會為我解決... 愛死祢!


10 則留言:

  1. 我果盒乜乜乜提子, 乜說話呀~仲有5000個波波黎緊~
    [版主回覆11/16/2010 15:30:00]你隻衰野, 好學唔好!

    回覆刪除
  2. 日本綿花芝士蛋糕' .......好得呀,,,,
    可唔可以教下我點整?
    [版主回覆11/16/2010 15:30:00]我之前post過食譜的.
    http://hk.myblog.yahoo.com/diana-world/article?mid=5401

    回覆刪除
  3. hahha...e ma 咁鍚承熹真係好呀..
    我都好想睇到承熹間屋企增加多d新設施...wkaka

    回覆刪除
  4. 波波池好正呀!!!

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年11月17日 凌晨1:28

    哈..承熹咁懶玩..有得玩唔瞓

    回覆刪除
  6. 妹妹
    我真係錫到隻臭豬仔(火農)晒!
    又錫到你呢...........講唔出咁錫!哈哈
    愛你家姐上

    回覆刪除
  7. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2010年11月18日 晚上8:19

    嘩~ 好開心播.!!

    回覆刪除
  8. 日本綿花芝士蛋糕好吸引, 我立即好肚餓....

    回覆刪除
  9. 不如你SHARE下你撚手炒意粉呢個技術出來啦! 

    回覆刪除
  10. 個迷你屋企連波波池好好玩,我細個時都好鍾意去波波池玩呀!!

    回覆刪除