2010年11月22日 星期一

May's Cookies 一口曲奇

上星期四大少奶又帶我去威, 今次去食甜野...


但大少奶一直都唔肯話我知去邊間食, 食啲乜, 攪到我心思思左幾日!



一落車就俾May's cookies既招牌吸引左, 我知道一定係去呢間到食好野!


一入到去裝修好簡潔, 俾人好舒服既感覺, 呢種顏色好特別!



個店名大大隻字寫住May's Cookies, 故明思意當然有cookies賣啦!



 



其實呢間May's cookies係馮美基小姐開既, 但我好愚昧, 唔知邊位係馮美基小姐 (枉我做左咁多年TVB 忠心粉絲!!!)



信相大家一見到佢個樣就會認得佢係邊個


由於我地識得曲奇店既負責人(Elaine), 佢透露左好多馮小姐對食既個份執著同熱愛烹調既性格, 令我對呢間名人曲奇店少左一份"名牌效應"既感覺 (由於現時太多都係名人開既餅店, 開始有少少麻木), 反而多左一份信心.



另外仲知道原來每一件曲奇同蛋糕都係佢地一伙人自己親力親為去試去不斷究研, 務求做到最好Quality先推出市面, 每日都係新鮮運到, 蛋糕絶不過夜, 所以每日只會做有訂定既存貨, 或者有時都會做多一個出黎賣, 保證日日新鮮!!!! (如果有興趣訂購既朋友, 記得一定要打電話去book啊!)


同埋佢地所用既材料都係由外國入口, 成本一啲都唔馬虎! 



講左咁耐, 要介紹一下呢個皇牌Crunch Cake


除左美心既天使蛋糕, 我未食過其他品牌既Crunch Cake, 呢個Crunch Cake食入口第一個感覺係 ---- 點解個戚風蛋糕可以焗到咁彈牙?! 係, 係用彈牙黎形容, 即係好似去試床褥咁, 你座完落去, 個床褥會彈返起身咁,, 哈哈~


佢唔似一般戚風蛋糕, 除左軟熟, 食得出有好多空氣係入面, 令蛋糕焗得好高好彈, 做得非常出色! 同埋佢既焦糖脆脆係我同大少奶既至愛, 好香口, 但又唔會太甜!!!!!


另外就係佢既Cream係用左無糖Cream去包住個蛋糕, 啱晒怕甜怕漏既人食~



另外再試既就係曲奇



我自己個人認為曲奇呢家野好難去評論好唔好食?! 因為曲奇有好多質感, 口味同配搭, 市面上有太多太多曲奇專門店, 我諗真係要你自己試過先知邊隻啱你口味!


我聽過有人話覺得最好味既曲奇係 ---- 藍罐曲奇!!
亦有人話覺得Jenny Bakery既曲奇鬆到似食沙?!
最令大少R爆頭係, Mrs. Feild又貴又甜到死既曲奇, 點解都有人買? 


哈, 真係各花入各眼!!  但對於我黎講, 我覺得曲奇食落唔漏, 唔太甜, 夠新鮮就已經好好食.  我只可以話呢間合符我要求, 值得一試! 尤其個Double Chocolate Cookies, 朱古力味好濃但唔太甜, 我至愛~



大盒裝$148/細盒裝$53


比起市面既名牌曲奇, 呢個價錢唔貴, 細盒裝用黎做小小心意最啱~



另外佢地都有結婚回禮裝, 個盒好大體, 曲奇好可愛!  $25each set 包咭包送貨


 


另外我好鐘意佢地呢啲迷你蛋糕(3寸), 好啱兩三個朋友慶生日但又想切蛋糕用, 細細隻原個蛋糕每人食少少唔會飽死荷蘭豆!



仲有其他口味!


臨走時Elaine好好人咁送左個Banoffee Pie俾我攞返去同大少食, 大少向來唔好甜品, 佢都話正!!!!!!!!!!


多謝Elaine既熱情招待, 好期待你地12月係LCX開店, 到時街完街都可以買個迷你蛋糕返去同老公sweet sweet~


 


 


餅店位置係星街對落一條橫


地址:灣仔進教園6號地下
電話:
82291111


十一月廿四至三十日may's cookies在銅鑼灣sogo有售.


而12月開始LCX都會設有小鋪,如果九龍區人士都可以去LCX睇下丫


聖誕會推出古力同聖誕版既曲奇呢


 


沒有留言:

張貼留言